فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

لزوم پاسخ محکم و دندان شکن به شیطان بزرگ توسط مسئولین

به منظور افزایش بینش و بصیرت سیاسی کارکنان؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع کارکنان ناحیه اقدام به روشنگری سیاسی نمود.
کد خبر: ۸۹۳۷۱۶۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این جلسه گفت:نتیجۀ دور کردن دلسوزان واقعی نظام و انقلاب با تعابیر غیراخلاقی از مسائل کشور چیزی جز وقاحت و فشار‌های بیشتر به ملت سرافراز ایران از طرف مستکبرین نیست.
وی در ادامه افزود: نقض صریح برجام توسط استکبار جهانی آمریکا، خصومت آمریکا با مردم سرافراز ایران را بیش از پیش نمایان می‌کند و چهره شیطانی خود را بار دیگر نشان می‌دهد. شکست برجام، محصول بی‌توجهی به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی چیزی جز بی‌احترامی بیشتر از طرف مستکبرین علیه ملت شریف ایران نیست.
وی تصریح کرد: چهره واقعی آمریکا برای مردم مقاوم ایران همیشه روشن بوده است امیدواریم برای افرادی که هنوز به‌جای تکیه بر نیروی ایمانی داخل کشور، امید به غرب و حمایت آمریکا دارند، نیز این چهره کذاب روشن شود.
زارع کمالی در پایان گفت: از دولت محترم و دیگر مسئولین ذی‌ربط در این زمینه خواستاریم در این برهه حساس با اقدام انقلابی و عمل به وظیفه دینی خود، جواب محکم و دندان‌شکنی به این نوع اهانت‌ها و وقاحت‌های مستکبرین بدهند.
ارسال نظرات