امام جمعه مهریز گفت: دشمنی های آمریکا و توطئه های مخالفان نظام علیه کشور ما ادامه دارد بنابراین نباید هیچگاه از مکر آنها غافل باشیم.
کد خبر: ۸۹۳۷۱۶۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های نمازجمعه مهریز به قانون کاپیتولاسیون در زمان شاه به عنوان سند بردگی ملت ایران اشاره کرد و افزود: بر اساس این قانون، مستشاران نظامی و غیر نظامی آمریکا با خانواده هایشان هر جنایتی مرتکب انجام می‌شدند هیچ کس حق بازداشت آن‌ها را نداشت.
وی ادامه داد: امروز هم بدبختی برخی از دولت‌های اسلامی در دنیا از همین قانون سرچشمه گرفته که نمی‌توانند در کشور خود از حقوق مسلم ملت هایشان دفاع کنند و وابسته به دشمنان هستند.
امام جمعه مهریز اظهار داشت: آمریکای جنایتکار همیشه و در همه حال و امروز نیز دشمن شماره یک ملت ایران است و ترامپ محور آشکار شیطان بزرگ است و نباید هیچ وقت دل به سراب آمریکا بست.
محی الدینی اظهار داشت: آمریکا با به راه انداختن جنگ‌های نیابتی در کشور‌های اسلامی به بهانه خاورمیانه جدید به دنبال تجزیه و تضعیف ملت مسلمان است و در اصل داعش و تکفیری‌ها دست پرورده آن‌ها هستند.
امام جمعه مهریز گفت: داعش و دشمنان، به حول و قوه الهی نفس‌های آخر خود را می‌کشند و حتی توطئه اقلیم کردستان عراق به فضل الهی نقش بر آب شد و از رئیس جمهوری ایران بخاطر اینکه بلافاصله بعد از یاوه گویی‌های ترامپ به خوبی پاسخ او را داد باید تشکر کرد.
محی الدینی تصریح کرد: همه عالم به خوبی می‌دانند مشکل رژیم سلطه طلب آمریکا با ایران موضوع هسته‌ای و برجام نیست بلکه آن‌ها با چیزی به نام انقلاب اسلامی و نفوذ آن در منطقه و ملت سلحشور و مستقل ایران مشکل دارند.
ارسال نظرات