خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) قزوین:

رهبری و سپاه محورمقابله با غرب هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) قزوین گفت: صدها متفکر در اندیشکده های آمریکا در حال برنامه ریزی برای مقابله با ایران هستند به طوری که تلاش های پنج ساله دیپلماسی ما با تهیه تنها یک مجله از سوی آنها هم قابل قیاس نخواهد بود.
کد خبر: ۸۹۳۷۱۲۷
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴

حجت الاسلام مهدی مهدی جو مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین درخصوص هجمه تهدیدات غرب و آمریکا به سمت سپاه و رهبری اظهار کرد: این تهدیداتی که با عنوان برجام مطرح می شود سمت و سویی غیر از سپاه و رهبری ندارند چرا که در سایر قسمت ها پای میز مذاکره هستند، نمونه آن هم سند 2030 است که تنها سپاه با آن مخالفت کرد و اگر این چنین نبود هم اکنون درحال اجرا بود.
مهدی جو گفت: در بین ارگان های نظامی تنها سپاه است که در پی چنین مواردی واکنش نشان می دهد و باقی ارگان های نظامی عکس العملی در این خصوص نشان نمی دهند.
وی در ادامه افزود: محور مقابله با غرب و آمریکا و همچنین افراد راهبردی و انقلابی در جمهوری اسلامی در ایران سپاه و رهبری هستند و اگر زمان انتخابات باشد شورای نگهبان نیز به آن اضافه خواهد شد که اگر این چنین نبود مجلس به راحتی بسیاری از قوانین را تصویب می کرد.
مهدی جو تبیین کرد: طرف تهدیدات غرب رئیس جمهور نبوده و نیست و آن کسی که مورد هجمه تهدیدها است فرمانده سپاه است که این تهدیدها نه از روی فهم و منطق که از روی زورگویی است و در این بین فرمانده کل سپاه ایران در پی تهدیداتی که از سوی ترامپ شده بودند که تحت عنوان طرف مستقیم تهدیدات که با افتخار خود را سپر رهبری می دانند پاسخ دندان شکنی داد با این مضمون که "تا شعاع 2000 کیلومتری اطاف ایران از مرزهای ماست و اگر آمریکا حضور داشته باشد والکنش نشان می دهیم".
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) در ادامه اضافه کرد: آنچه ما از دشمن می بینیم باعث شده که بتوانیم این چنین پاسخی به آنها بدهیم و آنچه دشمن از ما می بیند توان موشکی است که تنها گوشه ای از قدرت ما است.
مهدی جو تصریح کرد: صدها متفکر در اندیشکده های آمریکا در حال برنامه ریزی هستند به طوری که تلاش های پنج ساله دیپلماسی ما با تهیه تنها یک مجله از سوی آنها هم قابل قیاس نخواهد بود.
وی در بخش پایانی گفت: نوع ادبیات آمریکا و ترامپ نشان دهنده آنست که تنها به پشتوانه سست عنصرهای نظام در جمهوری اسلامی به خود اجازه این چنین برخوردهایی می دهند که اگر مسئولین فقط یکبار مواضعی همچون سپاه داشته باشند ترامپ دیگر یارای اینگونه تهدیدات را حتی با وجود حامیان و قدرت نظامی اش نخواهد داشت و مشهود است که برخی موضع گیری های سران هماهنگ و همسو با سخنرانی های ترامپ است.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها