خبرهای داغ:
امام جمعه سگزآباد:

رفع مشکلات زوار اربعین یک انقلاب فرهنگی است

امام جمعه سگزآباد گفت: متصدیان تبلیغ معارف ناب حسینی مدیریت و برنامه ریزی های لازم را انجام دهند و در قالب گروه در شهرها و روستا هماهنگی های لازم را داشته باشند تا در طول مسیر پیاده روی بتوانند بهره لازم را فرهنگی را ببرند و باعث رشد و بالندگی شوند.
کد خبر: ۸۹۳۷۱۲۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

حجت الاسلام آقا سیدحسینی امام جمعه سگزآباد در گفتکوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین درخصوص همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم از امنیت بی بدیلی در منطقه ای پر از چالش و بحران برخوردار هستیم.
وی در ادامه افزود: اربعین سیدالشهدا که با عظمت و نورانیت بی مانند که نماد ولایی، فرهنگی و دینی است که می توان از این مسئله نهایت استفاده را کرد.
آقاسیدحسینی تصریح کرد: متولیان امر و به خصوص مبلغان و متصدیان تبلیغ معارف ناب حسینی مدیریت و برنامه ریزی های لازم را انجام دهند و در قالب گروه در شهرها و روستا هماهنگی های لازم را داشته باشند تا در طول مسیر پیاده روی بتوانند بهره لازم را ببرند و باعث رشد و بالندگی شوند.
امام جمعه سگزآباد تبیین کرد: مسئولین می بایست مشکلات عدیده فرهنگی را در نظر داشته باشند و خصوصا با مشکلات و موانع موجود، می توانند برای اعزام حداقل ها را در نظر بگیرند و نکته مهم و قابل توجه اینست که بزرگترین انقلاب فرهنگی در این خصوص اختصاص اعتبار لازم برای تسریع در اعزام زائران خواهد بود.
وی در بخش پایانی در رابطه با توجهات لازم برای زائران این همایش ابراز کرد: اهتمام بر اقامه نماز اول وقت که وصیت و از اولین علل قیام امام حسین(ع) بوده است که فلسفه قیام هم اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر بود.
آقاسیدحسینی همچنین اضافه کرد: زائران باید نسبت به مردم عراق به عنوان میزبان این حرکت عظیم می بایست کمال احترام را داشته باشند و مردم ایران هم یکرنگی خود را با آنان ابراز کنند و توجه داشته باشند که موکب های برپا شده در مسیرها تاثیر میزبانی عراقیان را کمرنگ نکند چرا که این میزبانی برای آنها افتخار بزرگی است که نباید مورد بی مهری قرار بگیرد.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها