فرمانده پایگاه بسیج شهیدان هدایتکار مشکین دشت در گفتگو با بسیج؛
فرمانده پایگاه بسیج شهیدان هدایتکار گفت: بار دیگر همزمان با وزیدن نسیم اربعین حسینی در کشور و شور و اشتیاق زائران ابا عبدالله الحسین (ع) و لزوم خدمات رسانی به زائرین عتبات عالیات،موکب شهدای گمنام شهر مشکین دشت (پایگاه بسیج شهیدان هدایتکار) در مرز مهران برپا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۷۰۲۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده پایگاه بسیج شهیدان هدایتکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج البرز گفت: بار دیگر همزمان با وزیدن نسیم اربعین حسینی در کشور و شور و اشتیاق زائران ابا عبدالله الحسین (ع) و لزوم خدمات رسانی به زائرین عتبات عالیات،موکب شهدای گمنام شهر مشکین دشت (پایگاه بسیج شهیدان هدایتکار) در مرز مهران برپا خواهد شد.

برپایی موکب شهدای گمنام شهرمشکین دشت در مرز مهران

بسیجی مصطفی قاسمی در این باره افزود با توجه به استقبال گسترده مردم در همایش اربعین حسینی و اینکه بسیاری از مواکب تا روز اربعین به زائران خدمت رسانی میکنند جهت رفاه حال زائران اربعین حسینی در مسیر برگشت این موکب از روز اربعین حسینی به مدت چهار روز پذیرای عموم ملت ولایتمدار علی الخصوص مردم شریف مشکین دشت خواهد بود.


قاسمی در پایان خاطرنشان کرد این موکب با برپائی چادر جمع آوری نذورات مردمی درسطح شهر از بانیان وخیرانی که تمایل دارند دراین امرخیر سهیم باشند دعوت بعمل آورد نذورات نقدی و غیر نقدی خود را تحویل خادمین موکب نمایند.

 

خبرنگار بسیجی:قاسمی

ارسال نظرات