یک نخبه علمی بسیجی در گفتگو با«بسیج»:  

مسئولان دغدغه رهبری درمورد نخبگان را جدی بگیرند

رحیمی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نخبه باوری موضوع بسیار مهم و دغدغه اصلی ما نخبگان نیز هست. چراکه نخبه باوری تاثیر بسیار زیادی در افزایش پیشرفت علمی کشور خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۳۷۰۱۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

پریناز رحیمی نخبه و مخترع بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری و بیانات ایشان پیرامون نخبه باوری و پیشرفت علمی کشور اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نخبه باوری موضوع بسیار مهم و دغدغه اصلی ما نخبگان نیز هست. چراکه نخبه باوری تاثیر بسیار زیادی در افزایش پیشرفت علمی کشور خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم تقویت نخبه باوری و نخبه پروری در میان مسئولان افزود: وقتی نخبگان طرحی را اختراع می کنند به دنبال ارتقا دادن و عملی کردن آن طرح هستند که این کار نیاز به حمایت ویژه و همفکری مسئولان دارد.

عضو نخبگان سازمان بسیج علمی کشور خاطرنشان کرد: تنها ارگانی که از بنده که یک مخترع هستم حمایت کرد سازمان بسیج علمی و پژوهشی بود که واقعا با ما همکاری و امکانات لازم را فراهم کرد. در صورتیکه وقتی به دیگر مراکز مربوطه مراجعه می کنیم درخواست ثبت اختراع به اسم خودشان را دارند و یا در مرحله اجرایی شدن باید تمام مراحل را به آنها گفت اما سازمان بسیج علمی بدون هیچ چشم داشتی از ما حمایت کرد که ما از این سازمان تشکر می کنیم.

ارسال نظرات