فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در پیامی از همراهی مردم با سپاه قدردانی کرد؛
غلام عسکر کریمیان؛ فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در پیامی از همراهی و همدلی مردم با سپاه قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۹۳۷۰۰۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام غلام عسکر کریمیان آمده است؛

یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا یک بار دیگر ثابت کرد، آمریکا شیطان بزرگ است و نباید فریب خدعه دست مخملی را خورد.

فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خود می بالند که به عنوان سرباز ولایت و خادم مردم، همواره در صف مقدم و سنگر اولِ مقابله با استکبار جهانی ایستاده اند و این پایبندی به آرمانِ والای پاسداری از انقلاب اسلامی است که سپاه را هدف دشمنی ها و بغض و کینه مستکبران عالم قرار داده است.

همانطور که فرمانده معظم کل قوا در بیانات حکیمانه خود تاکید داشتند آمریکا باید هم از سپاه که در مقابل آتش افروزی هایِ ام الفساد و گروهک های پرورش یافته اش چون داعش ایستاده و روز به روز به هدف نابودی آنها نزدیک می شود؛ عصبانی باشد.

ملت شریف و غیرتمند ایران اسلامی در روزهای گذشته نشان دادند که همچون چهار دهه عصرِ انقلاب اسلامی در کنار فرزندان خود در سپاه پاسداران ایستاده اند و حامی و پیشتیبان سربازان فداکار خود هستند.

اینجانب بر خود فرض می دانم از مردم بزرگوار، مسئولین محترم، نیروهای مسلح قهرمان، نمایندگان و ائمه جمعه به ویژه نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، حضرت حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم که با حمایت و همراهی صمیمانه و موضع گیری های به هنگام و قاطعانه در حمایت از سپاه و سبزپوشان پاسدار حریم ولایت، موجب دلگرمی سپاهیان اسلام گشتند؛ تشکر و سپاسگذاری نمایم.

تاریخ معاصر ما نشان داده است که اتحاد و همدلی راز پیروزی های ملت ایران در مقابل دشمن زبون بوده و از این پس نیز تحت فرمان ولایت، همگی همدل و همصدا در مقابل مستکبران عالم خواهیم ایستاد تا روزی که پرچم نهضت به دستان مبارک حضرت بقیه الله الاعظم(عج) سپرده شود.

سرتیب دوم پاسدار غلام عسگر کریمیان

فرمانده سپاه عاشورا

ارسال نظرات