یک نخبه علمی بسیجی در گفتگو با«بسیج»:

مسئولان مطالبات رهبری در مورد نخبه باوری را سرلوحه کار خود قرار دهند

محمودآبادی گفت: اگر نخبه باوری و نخبه پروری در مسئولان ما شکل بگیرد و تقویت شود پیشرفت کشور هم با سرعت بیشتری محقق خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۹۹۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

پرویز محمود آبادی نخبه بسیجی و عضو بسیج نخبگان سازمان بسیج علمی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری و بیانات ایشان پیرامون نخبه باوری اظهار داشت: تأکید مقام معظم رهبری بر نخبه باوری در مسئولان بسیار بجا و حائز اهمیت است.

وی با بیان این مطلب افزود: مسئولان کشور باید به این فرموده مقام معظم رهبری عمل کنند که نخبگان هم بتوانند حرکت خود را جهش و ادامه دهند.

عضو نخبگان سازمان بسیج علمی کشور نخبه پروری را عامل پیشرفت کشور دانست و خاطر نشان کرد: اگر نخبه باوری و نخبه پروری در مسئولان ما شکل بگیرد و تقویت شود پیشرفت کشور هم با سرعت بیشتری محقق خواهد شد. چراکه نخبگان با حمایت و توجه مسئولان انگیزه گرفته و طرح ها و اختراعات بیشتری را دنبال می کنند و این به نفع آینده این مملکت است.

محمود آبادی  در پایان این مطلب مطرح کرد: ما نخبگان زمان بسیار زیادی را صرف اختراع و طرح های خود می کنیم و جالب اینجاست که برای اثبات خود به مسئولان هم باید وقت بگذاریم درصورتی که اگر مسئولان به ما نخبگان اهمیت دهند وقت خود را برای  طرح های بیشتر خواهیم گذاشت و به این کشور خدمت خواهیم کرد.

ارسال نظرات