انصاری گفت: نمایشگاه‌هایی که در محله‌های مختلف افتتاح می‌شود فرصت خوبی برای تولید کنندگان گمنام کشور است تا با استفاده از این شرایط محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند.
کد خبر: ۸۹۳۶۹۸۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴

محمد انصاری تولید کننده نمونه انواع مواد غذایی و نایب رئیس تعاونی زنبور داری تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره فعالیت‌هایی که با همکاری بسیج انجام داده است عنوان کرد: به کمک بسیج توانستیم چندین نمایشگاه برای عرضه محصولات خود که بیشتر تولید کنندگان عسل در آن مشارکت کنند در سطح شهر برپا کنیم. این نمایشگاه‌ها باعث ایجاد تثبیت محصولات در میان مردم شده است.

انصاری در مورد تاثیراتی که نمایشگاه‌های فصلانه در زمان‌های مختلف برای تولید کنندگان دارد گفت: نمایشگاه‌هایی که در محله‌های مختلف افتتاح می‌شود فرصت خوبی برای تولید کنندگان گمنام کشور است تا با استفاده از این شرایط محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات زیرساختی در برگزاری نمایشگاه‌های فصلانه همواره در جذب مردم به سمت محصولات تولید ملی تاثیر دارد اظهار داشت: نبود سقف در این نمایشگاه ها، نداشتن امکانات بهداشتی و پاره‌ای از مسائلی دیگر باعث می‌شود تا مشتریان کمتری برای دیدن نمایشگاه وارد شوند. این موضوع باعث تضعیف جایگاه تولید کننده شده که به ورشکستگی تولید کنندگان بعضا خاتمه می‌شود.
ارسال نظرات