مدیرکل زندان‌های همدان بر توسعه و تقویت دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در رشته‌های جدید در زندان‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۹۴۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

توسعه و تقویت دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در زندان‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن محمدیاری در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان به ارائه گزارشی از برگزاری کلاس فنی و حرفه ای در زندان‌های استان  پرداخت و خواستار برگزاری  دوره‌های جدید فنی و حرفه ای، تنوع دوره‌ها  و تعامل و همکاری صمیمانه شد.

وی افزود: با توجه به اینکه دوره‌های حرفه آموزی در سال‌های اخیر تکراری است، خواستار توسعه و تقویت دوره‌های آموزشی فنی و حرفه ای در رشته‌های جدید که ظرفیت افزایش تولید و اشتغال حتی در داخل زندان‌ها را دارند، شد و این مهم را مورد تاکید قرار داد.

مدیرکل زندان‌های استان همدان خواستار برگزاری دوره های جدید شامل تعمیر تلفن همراه، تلفن خانگی، وسایل گازسوز، تعمیر آیفون‌های تصویری و معمولی، نصب و نگهداری و تأمین دوربین‌های مدار بسته برای مددجویان مرد و دوره‌های خیاطی، پرده‌دوزی، آشپزی و شیرینی‌پزی برای مددجویان بند نسوان  شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان نیز در ادامه این نشست قول همکاری لازم را به اداره کل زندان های همدان داد و گفت: با توجه به اینکه امروزه شرایط کسب و کار تغییر کرده ما نیز بالطبع آن  به دنبال آموزش مهارت های به روز با استفاده از مربیان مجرب  در استان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات