اولین گام برای رسیدن به مطالبه گری در جامعه اصلاح خویش است که همه تک به تک موظف ایم که به این فریضه مهم توجه داشته باشیم تا همدیگر به کارهای نیک سفارش نماییم.
کد خبر: ۸۹۳۶۸۸۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ایجرود در گروه های صادقین و ناصرین سپاه ناحیه ایجرود

به عنوان سرمربی گروه های صادقین و ناصرین گفت: امربه معروف فریضه ای واجب است که باید برای ادای این واجب هرکس به توان خود باید به تکلیف خودعمل نماید.

سرگرد پاسدار مجید لطیفی افزود: اولین گام برای رسیدن به مطالبه گری در جامعه اصلاح خویش است که همه تک به تک موظف ایم که به این فریضه مهم توجه داشته باشیم تا همدیگر به کارهای نیک سفارش نماییم.

در ادامه جانشین فرمانده سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به اهمیت فریضه امربه معروف و نهی از منکر گفت: در انجام فریضه امربه معروف و نهی از منکر باید مثل آیینه بود و مانند آیینه ای که زیبایی ها و عیب های مارا به ما نشان میدهد رفتار کرد تا امربه معروف و نهی از منکر برای یک جامعه موجب تعالی گردد.

سرگرد پاسدار جلال غورقانلو افزود: در امر به معروف و نهی از منکر مانند آیینه باید صاف بود و گردوغباری روی آن نباشد ما نیز باید در اولین گام خود را اصلاح نموده و بعد به اصلاح دیگران بپردازیم.

گفتنی است، گروه های صادقین و ناصرین سپاه ناحیه ایجرود با موضوع روحیه مطالبه گری و امر به معروف و نهی از منکر با حضور اعضای گروه ها تشکیل یافت.

 

ارسال نظرات