خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: جوانان ما توانسته‌اند استکبار را در پشت مرزهای سوریه، لبنان و عراق زمین‌گیر کنند .
کد خبر: ۸۹۳۶۸۸۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

جوانان ما استکبار را در پشت مرزهای سوریه، لبنان و عراق زمین‌گیر کرده‌اندسردار مهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایر ضمن تقدیر از تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی بیان داشت: این جوانان که در این حوزه ما نگران آنها هستیم، توانسته‌اند استکبار را در پشت مرزهای سوریه، لبنان و عراق زمین‌گیر کنند .

وی با اشاره به اینکه قدرت جمهوری اسلامی به واسطه جوانان پرشور و خوب است، افزود: دشمن در حال رصد است که جمهوری اسلامی در تمام کارها توفیق دارد بنابراین نگران است و در بحث مواد مخدر ورود پیدا کرده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه مردم نگران بحث شمال عراق بودند، اظهار داشت: با توجه به هدایت‌هایی که شد بدون اینکه آسیبی به کسی برسد نقطه ای که اسراییل به آن چشم داشت امروز نیروهای عراقی استقرار یافتند که به دلیل حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی است .

وی با بیان اینکه دشمن وقتی این موارد را می بیند، دست به‌کار شده و مشکلاتی ایجاد می کند، گفت: یک زمان بیشترین نگرانی ما از ورود مواد مخدر در شرق کشور بود اما چه کسانی پشت پرده هستند که در مناطق مرزی غربی نیز موادی وارد شده که برای ما ناشناخته بود و در دو ماه گذشته وارد کشور می شود .

سردار فرجی با اشاره به اینکه دشمن به شدت کار می کند، اضافه کرد: در ماه‌های گذشته بیشترین کشف سلاح را در نوار مرزی داشته‌ایم که بیشتر آنها کشف و متلاشی شد .

وی با بیان اینکه مواد مخدر در گذشته یک آسیب بود، گفت: امروزه مواد مخدر به یک مسئله و تهدید امنیتی مبدل گشته است چراکه دشمن می خواهد فرهنگ ناب اسلامی را از جوانان بگیرد و این وظیفه همه مسئولین است تا بیشتر از گذشته به مسائل فرهنگی اهمیت دهند .

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در کشورهای عربی قوانین سختی برای مواد مخدر وجود دارد، عنوان کرد: با توجه به این قوانین سخت برای مثال در سوریه نیروهای آنها و جوانانشان به مواد مخدر آلودگی ندارند و یکی از دلایل موفقیت آنها در جنگ با تروریست این است .

وی با اشاره به اینکه سن اعتیاد به مواد مخدر کاهش یافته است، گفت: وجود جوانان سالم و نیروی انسانی پرشور برای دفاع از ارزش‌ها و کشور دغدغه همه مسئولان باید باشد و اینها خطوط قرمز است که باید مراقب بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات