فرمانده حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی:

امام (ره) هرگز آمریکا را طرف مذاکره یا شریک تجاری خطاب نکرد/ تعبیر امام (ره)، شیطان بزرگ بود

فرمانده حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی گفتمان مردم ایران در مقابله با نظام سلطه را ، منبعث از آیات وحی ، سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار و رهنمودهای امامین انقلاب دانست و تصریح کرد : نگاه مردم ایران به سیاستهای آمریکا در قبال ملتهای آزاده دنیا مبتنی بر شیطان بزرگ بودن امریکاست که امام خوبیها با شناخت دقیق از ماهیت امریکا و دیدن افق های دور ، آنرا برای ملت ترسیم کردند .
کد خبر: ۸۹۳۶۸۷۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی عبدالله اسکندری در نشست بصیرتی بسیجیان با اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور امریکا علیه ملت ایران گفت : سخنان سخیف رئیس جمهمور امریکا ، بیانگر عدم شناخت ایشان از ملتی است که چهل سال است به تهدیدات سران زورگوی آمریکا و گزینه های روی میز آنان پوزخند زده است .

وی گفتمان مردم ایران در مقابله با نظام سلطه را ، منبعث از آیات وحی ، سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار و رهنمودهای امامین انقلاب دانست و تصریح کرد : نگاه مردم ایران به سیاستهای آمریکا در قبال ملتهای آزاده دنیا مبتنی بر شیطان بزرگ بودن امریکاست که امام خوبیها با شناخت دقیق از ماهیت امریکا و دیدن افق های دور ، آنرا برای ملت ترسیم کردند .

اسکندری ادامه داد: اگر میخواهیم به آرمانهای امام (ره) پایبند باشیم باید مشی سیاسی امام رضوان الله تعالی علیه را سرلوحه تفکرات خود قرار دهیم .

وی اضافه کرد: سیاستمداران باید به خاطر داشته باشند که امام (ره) امریکا را شیطان بزرگ نامید و هرگز آن را شریک تجاری یا طرف مذاکره خطاب نکرد .

اسکندری خوشبینی و اعتماد به غرب را خیانت به آرمانهای امام و شهدا دانست و گفت : وضعیت امروز برجام حاصل اعتماد به دشمنان انقلاب اسلامیست که علیرغم پایبند بودن کامل ایران به تعهدات خود ، نه تنها مکرر نقض شده بلکه خطر ابطال و فروپاشی آن را تهدید میکند .

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد همصدایی بین مسئولان و منتقدین در مساله برجام هستیم که این امر میتواند چراغ راه تصمیم گیران و تصمیم سازان قرار گیرد .

ارسال نظرات