فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، مردم داری، مردم یاری و خدمت بی منت را از شاخصه های تفکر بسیجی برشمرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۸۴۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

به خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری: سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در همایش اعتلای بسیج که با حضور مسئولان بسیج در نواحی و حوزه های مقاومت در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، به تشریح اهمیت ترویج تفکر بسیجی در جامعه پرداخت.

سردار اکبری، روحیه و تفکر بسیجی را برگرفته ازآموزه های دینی و رشادت، شجاعت، ایثار و ازخودگذشتگی، وفاداری به آرمانها و ارزش های اسلامی،  ولایتمداری و ولایت پذیری دانست.

وی، تفکر بسیجی و انقلابی گری را از اصلی ترین الزامات پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تأکید کرد: خدمت به مردم و محرومان و نیازمندان از مهم ترین برنامه های بسیج در راستای رفع محرومیت ها به شمار می رود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، مردم داری، مردم یاری و خدمت بی منت را از شاخصه های تفکر بسیجی برشمرد و حضور جهادگران در دورافتاده ترین نقاط محروم را مصداق این ادعا عنوان کرد.

گفتنی است: مسئول معاونت طرح و برنامه و بودجه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در حاشیه این همایش گفت: همایش اعتلای بسیج استان چهارمحال و بختیاری  با حضور 150 نفر از جانشینان نواحی، فرمانده های حوزه های محلات و مسئولین معاونت های نواحی مقاومت برگزار شد.

وی بیان کرد: این همایش به مدت یک روز و باطرح موضوعاتی همچون چگونگی اعتلای بسیج، نحوه ی خدمت رسانی هرچه بهتر گروه های جهادی در مناطق محروم استان و طرح بسیج سلامت به منظور کمک رسانی به نیازمندان غیر برخوردار از امکانات مناسب درمان صورت پذیرفت.

مسئول طرح، برنامه و بودجه سپاه حضرت قمربنی هاشم افزود: دراین همایش که به منظور هم افزایی و ارتقاء کیفی مأموریت های بسیج برگزار شد، مسئولین بخش های مختلف بسیج به ارائه راهکار هایی برای اثربخشی هر چه بهتر در برنامه های بسیج پرداختند.

ارسال نظرات