خبرهای داغ:
امام‌جمعه شهرستان فاروج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامل برهم زدن نقشه‌های شوم آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل در منطقه عنوان کرده و افزود: اروپایی‌ها مواظب باشند در دام آمریکا گرفتار نشوند، برجام بیش از ما برای آن‌ها نفع دارد.
کد خبر: ۸۹۳۶۸۳۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛  امام‌جمعه شهرستان فاروج گفت: آمریکا کارگزار صهیونیسم بین‌الملل و رژیم منحوس صهیونیستی است. همه یقین داشته باشند که این بار هم آمریکا از ملت ایران تودهنی و شکست خواهد خورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قلی زاده با اعلان انزجار از سخنان سخیف و هتاکانه ترامپ اظهار داشت: ضدیت آمریکا با ملت ایران ریشه در تاریخ گذشته دارد و به قول امام خمینی (ره) آمریکا تا نابودی کامل دست از سر ملت ایران برنمی‌دارد.

وی در ادامه افزود: دولتمردان ما نیز خوشبختانه واکنش خوب و شایسته‌ای در قبال جسارت‌های رئیس‌جمهور آمریکا داشته‌اند. ترامپ درواقع چهره آشکار شیطان بزرگ آمریکا است و باید خیال خام تغییر حکومت در ایران را که ۳۹ سال است همتایانش به زبان می‌آورند با خود به گور ببرد.

قلی زاده بابیان اینکه اکنون چماق آمریکایی‌ها و هویچ اروپایی‌ها بر سر برجام است، گفت: اروپایی‌ها مواظب باشند که در دام شیطان بزرگ گرفتار نشوند، برجام بیش از آنکه برای ما نفع داشته باشد، برای آن‌ها دارد.

وی برجام را همچنان ابزاری برای باج‌خواهی ترامپ عنوان کرده و افزود: آمريکا با عمل نکردن به تعهدات خود در برجام و با متهم کردن نظام جمهوري اسلامي، تلاش مي‏کند در منطقه و ديگر عرصه‏هاي سياسي، از جمهوري اسلامي امتياز بگيرد که به همين دليل دست به تحريم‏هاي جديد و اظهارات نامناسب عليه جمهوري اسلامي ايران زده است.

وی در ادامه افزود: آمریکا به‏ وجود آورنده‏ی داعش و جریان تکفیری است؛ شما توقع دارید آمریکا از آن نیرویی که جلوی داعش ایستاده عصبانی نباشد؟ عصبانی‏اند چون امروز جمهوری اسلامی توانسته نقشه‏هایشان را در لبنان و سوریه و عراق و… به هم بزند.

خطیب جمعه فاروج اظهار داشت: براى سپاه همين مدال افتخار و مهر تائید عملكردش بس كه فردى همچون ترامپ عكس‏العمل نشان داده و بالاخره حريف واقعى خود را شناسايى و تا جايى کمربسته است كه يكى از تجربه‏هاى موفق قدرت دفاعى و مردمى كشورهاى اسلامى و بلكه ملت‌های مظلوم دنيا يعنى سپاه و بسيج را تحت‌فشارهای گوناگون قرار بدهد.

وی در ادامه افزود: آنچه ترامپ را به درد آورده است، به‏واقع اين است كه سپاه مخل اهداف شوم آمريكا و اسرائيل در منطقه بوده و هست، اهدافى كه می‏رفت با شعله‏ور شدن آتش جنگ‌های نيابتى، كشورهاى اسلامى را به بهانه خاورميانه جديد، تجزيه و تضعيف نمايد و حال نه‌تنها راهبرد جنگ‌های نيابتى و مأموريت شوم داعش نگرفت كه داعش و تكفير، نفس‌های آخر خود را مى‏كشند و حتى توطئه اقليم كردستان عراق هم به فضل الهى نقش بر آب گرديد و عقيم ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها