خبرهای داغ:
حجت الاسلام رئیسیان گفت: افشاگری که ترامپ برای نشان دادن چهره پلید آمریکا کرد را با ساعت ها سخنرانی و جلسه بصیرتی هم نمی شد انجام داد به همین دلیل باید از وی تشکر کرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۸۰۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فلاورجان درگفتگویی اظهارکرد: باید ما از رئیس جمهور نادان آمریکا ممنون باشیم به خاطر این صحبت های افشاگرانه ای که به نفع جمهوری اسلامی ایران انجام داد و با یک سخنرانی چهره پلید آمریکا را برای همه نمایان ساخت.

حجت الاسلام علی رئیسیان افزود:اگرما و تمام سخنرانان سیاسی کشورساعت ها می خواستیم وقت بگذاریم تا همه را قانع کنیم که آمریکا دشمن قسم خورده این ملت است نمی توانستیم انقدرکه این سخنرانی ترامپ نادان موثر بود تاثیرگذار شویم تاهمین چندوقت قبل برخی درکشور به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا بودند اما رئیس جمهور آمریکا کاری کرد که دوباره ملت در این زمینه یک دل و متحد شدند و به همین دلیل باید از وی تشکر کرد.

وی اضافه کرد:ترامپ در صحبت هایش به ملت ونهادهای ارزشی جمهوری اسلامی جسارت کرده و سپاه را در لیست تروریس ها قرارداده است؛ آن هم سپاهی که همواره از ارزش ها دفاع کرده است ولی از طرفی داعش که در جنایت کردن هیچ کوتاهی نکرده است را به رسمیت می شناسد و این یعنی داعش از خودشان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فلاورجان با بیان این مطلب که سپاه مانند خاری درچشم آمریکا و نوکرانش است؛ تصریح کرد: این برای کشور و ملت ما عزت است که هرجا سپاه می رود از آن حرف شنوی دارند به عنوان مثال سوریه کشوری سقوط کرده بود ولی با رشادت های مدافعان حرم در راس آنها سپاه و بسیج بود که امروز می بینیم؛ این کشور در حال پاک سازی داعش از سرزمین خود است.

وی همچنین خاطر نشان کرد:حضورسپاه در عراق و سوریه در واقع عظمت و اقتدارجمهوری اسلامی ایران در منطقه را نشان می دهد و اگرهم رئیس جمهور آمریکا حرفی می زند به دلیل عقده هایی است که از این نهاد انقلابی دارد و همانطور که امام خامنه ای عزیزگفتند این حرف ها حتی ارزش پاسخگویی ندارد.

حجت الاسلام رئیسیان خروج آمریکا از برجام و مقاومت اروپا در حفظ برجام را یک دعوای زرگری بین ۱+۵ دانست و تصریح کرد:مابایدمراقب باشیم که گول این صحبت ها را نخوریم و این رفتار یک برنامه ازپیش تعیین شده است که آمریکا نقش پلیس بد و اروپا پلیس خوب را بازی کند.

وی درپایان تاکیدکرد:دنیا بایداین مطلب رابداند که تا زمانی که نائب امام زمان(عج) در راس این کشور قرار دارد و بسیجیان و سپاهیان جان برکف در این سرزمین وجود دارند نه آمریکا و نه دیگر ظالمان جهان هیچ غلطی نمی توانند بکنند و اگر فکر می کنند بتوانند صلح امام حسن راه بیندازند سخت در اشتباه اند زیرا اگر جسارتی بکنند قیامی مانند عاشورا به وجود خواهد آمد که شاید شروع کننده جنگ آنها باشند اما قطعا تمام کننده آنها نیستند و همه به درک خواهند رفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها