مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود:
حجت الاسلام میرشفیعی در کارگاه تبادل تجربیان حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبتا(ص) شاهرود گفت: عمق معرفت دینی خیلی مهم است بر انسان واجب است معارف علوم اسلامی را یاد بگیرند و هر جا معارف علوم اسلامی است چه در دانشگاه و چه حوزه فرا گیرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۷۸۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدجواد میرشفیعی در کارگاه تبادل تجربیان حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) که با حضور، سرمربی و مربیان و سرگروه‌ها و فرماندهان پایگاه‌های بسیج در مجتمع ولایت سپاه شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به عمق بخشی به معارف دینی و انقلابی اظهار کرد: اگر پشت هر اعتقادی، معرفت حقیقی دینی نباشد افراد و جامعه به انحراف کشیده می‌شوند و نمونه‌های آن در انقلاب اسلامی ما زیاد است.
وی افزود: اگر عمق معرفت دینی داشته باشیم بزنگاه‌ها تشخیص درست می‌دهیم.
میرشفیعی خاطر نشان کرد: اوایل انقلاب کار‌هایی انجام شد که بعد‌ها مشخص شد همه با نقشه بود و الان همان افراد خارج نشین و ضد انقلاب شده اند و می‌خواستند عمق معرفتی دینی جامعه را سطحی کنند و مردم را در مقابل نظام قرار دهند.
وی با بیان اینکه ملاک انقلابی بودن و مذهبی بودن ظاهر نیست تصریح کرد: عمق معرفت دینی خیلی مهم است بر انسان واجب است معارف علوم اسلامی را یاد بگیرند و هر جا معارف علوم اسلامی است چه در دانشگاه و چه حوزه فرار گیرد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به حجاب گفت: اگر فردی حجاب دارد دلایل عقلی و نقلی محکم برای خود داشته باشد که اگر نداشته باشند با دو شبهه و شبکه ماهواره‌ای حجاب را بر می‌دارد و منحرف می‌شود.
وی تاکید کرد: معرفت دینی را محکم باید داشت و هر کار دینی مذهبی انقلابی دلیلش را بدانیم اگر دلیل باشد هزاران شبهه بیاید ما تکان نمی‌خوریم.
میرشفیعی افزود: در جلسات صالحین از مباحث کمی و مباحث شعاری و ظواهر و گزارش بیرون بیاییم و به کیفیت توجه داشته باشیم تا اثرگذار باشد.
میرشفیعی ادامه داد: دشمن به دنبال تفرقه و تشدد در جامعه است و باید همه مراقب باشیم به خصوص قشر مذهبی و متدین و انقلابی که هدف اصلی دشمنان هستند.
اگر عمق معرفت دینی باشد بزنگاه ها تشخیص درست می دهیم
ابوذر مطهری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) در این جلسه با اشاره به حضور مربیان و سرگروه‌ها و فرماندهان پایگاه‌ها در برگزاری حلقه مربیان، سرگروه‌ها و فرماندهان پایگاه‌های بسیج گفت: هدف از برگزاری این کارگاه ارائه راهکار‌هایی برای ارتقاء بسیج با اولویت مسجد محوری و نمازجماعت و تبادل تجربیات است.
در این جلسه حجت الاسلام فاضلی سرمربی صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات به ارائه خیرمقدم به شرکت کنندگان در این کارگاه پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها