بختیاری گفت: عاملیت تولیدی در زمینه تولید پلاستیک و نایلکس دسته دار است که از سال ۹۳ اوایل ۹۴ به اتفاق یک شریک دیگر شروع به کار کردیم.
کد خبر: ۸۹۳۶۷۶۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱

حسن بختیاری کارآفرین و بسیجی نمونه استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره فعالیت‌هایی که در زمنیه اقتصادی به ثمر رسانده است اظهار داشت: فعالیت تولیدی ما در زمینه تولید پلاستیک و نایلکس دسته دار است که از سال ۹۳ اوایل ۹۴ به اتفاق یک شریک دیگر شروع به کار کردیم.

وی افزود: هزینه‌های اولیه برای راه اندازی این تولیدی بالا بود و ما مجبور شدیم تا هزینه‌های سنگین در قبال پرداخت این دستگاه‌ها انجام دهیم. همین موضوع باعث شد تا مقداری از سرمایه خود را از دست دهیم و از ۳ ماه گذشته تا کنون با کمبود نقدینگی و حداقل تولید در تولیدی روبه رو خواهیم بود.

این کارآفرین بسیجی همچنین درمورد مصرف پلاستیک در ایران عنوان کرد: میزان پلاستیک تولیدی در ایران بیش از ۱۷ هزار تن در سال تخمین زده شده که این رقم معادل ۵۰۰ تن در روز می‌شود و هر فرد تهرانی به طور متوسط روزانه سه پلاستیک را وارد چرخه محیط زیست می‌کند. می‌توان با فرهنگ سازی و کمی تبلیغ در فضای رسانه‌ای این میزان از مصرف تولید نایلکس را به حداقل رساند.

بختیاری درباره میزان اشتغال زایی که با تولید راه اندازی خود انجام داده است اظهار داشت: با مقدار سرمایه گذاری که انجام شده و وام‌های ۳۰ میلیونی بسیج سازندگی برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۱۵ نفر غیر مستقیم اشتغال زایی صورت گرفت.
ارسال نظرات