فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

باید نسلی بسازیم که پا جا پای شهدا بگذارند

کد خبر: ۸۹۳۶۷۵۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان گفت: اردوی راهیان نور غرب کشور با همت  آموزش پرورش در حال برگزاری است.

ابوالفضل طهماسبی افزود: امیدواریم این عملیات بزرگ فرهنگی که برگزار می شود اثر خوبی روی دانش آموزان داشته باشد و در این برهه از زمان که دشمن کارفرهنگی زیادی علیه نظام و ارزش ها انجام می دهد ما بتوانیم فرهنگ شهادت را به نسل جدید انتقال بدهیم.

وی اظهارداشت: دانش آموزان طی این دو روز از مناطق عملیاتی مرصاد و بازدید راد و رزمایش شبانه دیدن می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه اردوهای مناطق عملیاتی غرب کشور دو روزه هستند  تصریح کرد: و اهمیت زیادی برای دانش آموزان دارد زیرا که آنها با زندگی دسته جمعی بیشتر آشنا می شوند.

ابوالفضل طهماسبی هدف از اجرای اردو را انتقال فرهنگ ایثار عنوان کرد و افزود: از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، اهدافی است که دشمن برای جوانان ما طراحی کرده است، ما نیز باید در تلاش باشیم که اهدافشان را سرنگون سازیم.

وی اظها داشت: از بین این نوجوانان باید نسلی را بسازیم که پا جا پای شهدا گذاشته و از حملات فرهنگی دشمن خود را مصون نگه دارند .

طهماسبی با تشکر وسپاس از والدین دانش آموزان گفت: از اینکه سپاه و آموزش وپرورش را مورد اعتماد خود برای شرکت فرزندان خود دانستید کمال تشکر می کنم.

ارسال نظرات