فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان گفت: کاروان دانش آموزی دهگلان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۳۶۷۰۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان تعداد ۹۵ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان دهگلان در قالب کاروان راهیان نور به همت بسیج دانش آموزی دهگلان به مناطق عملیاتی غرب کشورشهرستان بانه اعزام شدند.

در مراسم بدرقه کاروان دانش آموزی سرهنگ پاسدار محمد رضا حیدری فرمانده سپاه دهگلان هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور را آشنایی با ایثارگریها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب به نسل امروز دانست.

وی افزود: در این اردو دانش آموزان از مناطق مختلف عملیاتی رزمندگان اسلام بازدید خواهند کرد و حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی برای شناسایی ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های رزمندگان اسلام بسیار ارزشمند است.


سرهنگ حیدری انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین اهداف این حرکت بیان و تصریح کرد:این فرهنگ باید به نسل جوان و آینده ساز جامعه منتقل شود.

فرمانده سپاه دهگلان نیاز امروز جامعه ایرانی را وجود فرهنگ ایثار، شهادت و ایستادگی برای پیشرفت و توسعه عنوان و خاطر نشان کرد: راهیان نور به عنوان نمادی از حرکت فرهنگی می‌توانند اشاعه دهنده این روحیه در سطح جامعه به ویژه در بین جوانان شود.

وی در پایان به اهداف کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و آشنایی با رشادت‌های رزمندگان اسلام از مهمترین اهداف کاروان‌های زیارتی راهیان نور است

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات