تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته دهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر شنبه در خانه به مصاف خونه به خونه بابل می رود.
کد خبر: ۸۹۳۶۷۰۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، در این مسابقه که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) آغاز می شود آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل در شرایطی به میدان می آیند که هر دو تیم روی نیمکت خود سرمربیانی را می بینند که در آغاز راه مربیگری خود قرار دارند.آلومینیوم این روزها کاپیتان خوشنام فوتبال اراک، حامد بصیری را در قامت سرمربی روی نیمکت خود قرارداده است و در سوی دیگر نیز خونه به خونه با هدایت کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان، جواد نکونام راهی آوردگاه اراک می شود.

خونه به خونه بابل پس از شروع نه چندان مناسب در بازیهای این فصل لیگ یک، طی هفته های اخیر به شرایط پایدار و مساعدی دست یافته است و توانسته است بخش قابل توجهی از امتیازات این فصل خود را طی هفته های منتهی به نبرد با آلومینیوم جمع آوری کند.شاگردان جواد نکونام از ۴ بازی اخیر خود ۸ امتیاز کسب کرده اند و این نشان می دهد طی این هفته ها از آمادگی مناسبی برخوردارند.در سوی دیگر میدان نیز آلومینیوم در ۴ هفته اخیر ۵ امتیاز کسب کرده است که البته نباید از نقش اشتباهات داوری در از دست رفتن برخی امتیازات گذشت.

بابلی ها در آخرین دیدار خود پیش از این مسابقه، مقابل ماشین سازی تبریز به تساوی خانگی بدون گل دست یافته اند. در سوی دیگر آلومینیوم اراک در هفته نهم مقابل ملوان بندرانزلی به میدان رفت و با حساب ۱ بر ۰ مغلوب میزبان خود شد.در جدول رده بندی نیز خونه به خونه با کسب ۱۳ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و آلومینیوم با ۸ امتیاز چهاردهمین تیم جدول رده بندی مسابقات است.

خونه به خونه طی دو فصل گذشته که در لیگ یک به میدان رفته است ۴ بار مصاف با آلومینیوم اراک را تجربه کرده است که در هیچ یک از آنها نتوانسته است به پیروزی دست یابد.آنها طی این دو فصل دوبار در اراک مغلوب آلومینیوم شده اند و دو بار نیز در بابل مقابل آلومینیوم اراک به تساوی دست یافته اند.

باید در انتظار این دیدار نشست و دید که آیا آلومینیوم می تواند روند نتایج خوب خود مقابل خونه به خونه طی فصول اخیر را حفظ کرده و تداوم بخشد یا آنها این بار و با هدایت جواد نکونام به طلسم نبردنهای خود مقابل آلومینیوم پایان می دهند.

ارسال نظرات