تلاش برای الغای باور غلط حاکمیت دو‌گانه در ایران در سخنان رئیس‌جمهور امریکا وجود داشت و وحدت و انسجام مردم ایران در برابر سخنان رئیس‌جمهور امریکا یک‌بار دیگر چهره واقعی آنان را در پشت‌سر چهره لیبرال دموکراسی فاش کرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۹۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی به موضوع شیوه‌های آموزش ارزش‌های دینی و زندگی به کودکان اشاره کرد و گفت: استفاده از محبت به عنوان نیاز اساسی روان انسان در آموزش تربیتی کودکان است و در پرورش صحیح و متعادل جسم و جان کودک مؤثر است.

وی با بیان اینکه فرایند امور در امریکا، سیاست‌های کلی و سلطه‌طلبانه امریکا است که رئیس‌جمهور مجری آن است، افزود: ترامپ دیوانه، جاهل، دلال یا تاجر هوشمندانه و حساب‌شده در چارچوب سیاست‌های  ترسیمی برای دولت خود عمل می‌کند و نباید از کنار پدیده‌های سیاسی که برای تضعیف جمهوری اسلامی است به سادگی عبور کرد.

امام‌جمعه سوادکوه‌شمالی به ابعاد سخنان ترامپ اشاره و خاطر‌نشان‌کرد: تلاش برای الغای باور غلط حاکمیت دو‌گانه در ایران در سخنان رئیس‌جمهور امریکا وجود داشت و وحدت و انسجام مردم ایران در برابر سخنان رئیس‌جمهور امریکا یک‌بار دیگر چهره واقعی آنان را در پشت‌سر چهره لیبرال دموکراسی فاش کرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه سخنان «ترامپ» باعث وحدت بین ملت ایران در زمانی شد که ملت نیاز به اتحاد و یکپارچگی بیشتری داشتند، شد و «عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد»، اظهار‌ کرد: جمهوری اسلامی ایران باعث دلگرمی برای ملت‌های مسلمان و تحت ظلم عالم است.

ابراهیمی با بیان اینکه سپاه از مهم‌تر‌ین شاخص‎های عزت ایران اسلامی است و مهم‌ترین شاخصه سپاه پاسداران، ولایت‌مداری است، گفت: سپاه مانع اهداف امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه بود، هست و خواهد‌بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها