خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور سپاه پاسداران را نیروی مخلص و در خدمت انقلاب دانست و با اشاره به دشمنان نظام گفت: این نهاد انقلاب بازوی پرتوان 80 میلیون ایرانی محسوب میشود و در تمام حالات مردم پشتیبان سپاه خواهند بود.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۷۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام لروند امام جمعه کنگاور در خطبه های امروز نماز جمعه بیان داشت: مال پرستی و دنیا طلبی آبروی مومن را به خط می اندازد؛ لذا در طلب مال حد و مرز را توجه داشته باشید که دچار خسران نشوید.

وی یکی از صدمات دنیا طلبی را دوری از دین و نماز دانست و گفت: امروزه دشمن با تمام توان به دنبال لطمه زدن به بنیان خانواده بخصوص زنان و دختران است و باید هوشیارو آگاه خانواده های خود را با قرآن و اهل بیت مانوس کنیم.

امام جمعه کنگاور با اشاره به اینکه نماز جمعه فرصت خوبی برای با خدا بودن و با اجتماع بودن است گفت: تریبون نماز جمعه محل انتقال حرف مردم به مسئولین است اما برخی مسئولین چندین ماه است در نماز جمعه حاضر نشده اند.

وی ادامه داد: مطالبه گری مردم و انتقاد پذیری مسئولین است که جامعه را می سازد،امام فرار از حقیقت و مقاومت در برابر حرف حق چیزی به جز عقب افتادگی در پیش ندارد.

 

امام جمعه کنگاور در بخش دیگری از سخنان با اشاره به موضع گیری های اخیر آمریکا در رابطه با برجام گفت: این کشور سلطه گر به دنبال خلع سلاح کردن کشورهای مانع خود و سپس حمله به آن است و همیشه دنبال زورگویی و برچیدن کشور های آزاده است اما متاسفاده عده ای در داخل کشور این موضوع را متوجه نمی شوند.

وی با تقدیر از موضع گیری های وزیر امور خارجه و رئیس جمهور در قبال این موضوع گفت: رئیس جمهور با تمام قدرت از سپاه پاسداران حمایت کرد و اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا را بیهوده دانست.

حجت الاسلام لروند سپاه پاسداران را نیروی مخلص و در خدمت انقلاب دانست و با اشاره به دشمنان نظام گفت: این نهاد انقلاب بازوی پرتوان 80 میلیون ایرانی محسوب میشود و در تمام حالات مردم پشتیبان سپاه خواهند بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مساله ورزش در  جامعه جایگاه والایی دارد و میتوان بهترین و تاثیرگذارترین عامل تحرک و شادابی را ورزش دانست،اما کنگاور مدتی است که از یک مسئول ثابت محروم است و از مدیر کل انتظار داریم که این مساله را پیگیری کنندو در اسرع وقت یک مسئول برای کنگاور معرفی کنند.

ارسال نظرات