خطیب جمعه شهر نصرآباد تربت‌جام در خطبه‌های این هفته گفت: دولت آمریکا تروریسم به ذات است که سنگرهایش را یکی‌یکی در منطقه ازدست‌داده و امروز به دنبال فتح آن سنگرهاست.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۷۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام ابوالفضل مظاهری با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ضمن تسلیت ایام سوگواری اسارت اهل‌بیت (ع) و ورود به ماه صفر گفت: هدف اصلی دشمن کم‌رنگ کردن محافل عزاداری امام حسین (ع) و عدم استمرار این حرکت است، اما غافل از این‌که محبت، شور و شعور حسینی هرگز خاموش شدنی نیست.

وی با بیان این فرمایش امام راحل که محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه‌داشته است بیان داشت: استمرار مجالس عزاداری امام حسین (ع) با معنویت افزایی همراه است که می‌تواند کشتی نجاتی برای جوانان و نوجوانان کشور در این دوران وانفسای جنگ نرم باشد.

وی عنوان کرد: در روز‌های اخیر شاهد واکنش‌های شایسته‌ای از طرف مردم بصیر و مسئولان غیور ایران اسلامی در مقابله با سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا بودیم که با اتحاد و انسجام مواضع درستی اتخاذ و در مقابل یاوه‌گویی استکبار جهانی ایستادند.

خطیب جمعه شهر نصرآباد تربت‌جام با اشاره به این‌که دشمنی دولتمردان آمریکا با ایران اسلامی منحصر به دوره خاصی نبوده و نیست ابراز داشت: دولت آمریکا تروریسم به ذات است که سنگرهایش را یکی‌یکی در بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در منطقه از دست داد و امروز به دنبال فتح آن سنگرهاست.

حجت‌الاسلام مظاهری با انتقاد از عدم توجه به فرمایش‌های دلسوزانه سکاندار این انقلاب یادآور شد: سالیان متمادی این کشور مورد تحریم و تهدید قرار داده است که با درایت ولایت‌فقیه و اتکا به توان داخلی از این آزمون سربلند بیرون آمدیم، اگر دولتمردان ما بر شروطی که رهبر معظم انقلاب در مذاکرات ترسیم نمودند پافشاری می‌کردند امروز شاهد گستاخی روسای جمهور آمریکا با ظاهری مؤدبانه و بی‌ادبانه نبودیم و در این تنگنا قرار نمی‌گرفتیم.

وی با اشاره به توصیه‌های معظم له در جمع نخبگان کشور تأکید کرد: این بار هم آمریکایی‌ها از ملت ایران تودهنی خواهند خورد و امروز سرانجام صلاح مملکت ما توجه به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب است.

گفتنی است؛ طی آیینی در جمع نمازگزاران جمعه حکم حجت‌الاسلام ابوالفضل مظاهری به‌عنوان امام‌جمعه جدید بخش نصرآباد قرائت و از زحمات ۹ ساله حجت‌الاسلام اصغر توکلی تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها