خبرهای داغ:
به همت کانون بسیج فرهنگیان همدان صورت گرفت؛

برگزاری نشست نخبگان فرهنگی همدان با رویکرد مسجدمحوری

نشست نخبگان فرهنگی کانون بسیج فرهنگیان همدان با رویکرد جدید سازمان بسیج مستضعفین در زمینه مسجدمحوری و با هدف هم‌افزایی و انسجام نیروهای انقلابی، احزاب و تشکل‌های ارزشی در راستای پیگیری مطالبات به حق و عادلانه فرهنگیان استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۶۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

نشست نخبگان فرهنگی کانون بسیج فرهنگیان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست نخبگان فرهنگی کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با حضور خجسته نماینده مردم همدان و فامنین  و پور مختار نماینده مردم بهار در مجلس  شورای اسلامی، منوچهر آزرمی مسئول کانون تربیت اسلامی معلمان کشور، بابایی مسئول جمعیت رهپویان، احسان اسدبیگی مسئول جمعیت پیشرفت و عدالت استان، حسن مظاهری مسئول مجمع فرهنگیان انقلاب اسلامی، عادل عبدالملکی مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان، الفت از حزب مؤتلفه استان و نخبگان فرهنگی ناحیه یک همدان و نیروهای انقلابی و تشکل‌های ارزشی برگزار شد.

این نشست با توجه به رویکرد جدید سازمان بسیج مستضعفین در زمینه مسجدمحوری به همت کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان در مسجد قدس همدان با هدف هم‌افزایی و انسجام نیروهای انقلابی، احزاب و تشکل‌های ارزشی در راستای پیگیری مطالبات به حق و عادلانه فرهنگیان استان برگزار شد.

پورمختار نماینده مردم بهار در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این مراسم با اشاره به سیاست‌های کلی اداره آموزش و پرورش و تبیین سند تحول بنیادین با اعلام حمایت نمایندگان از مطالبات فرهنگیان به ارائه راهکارهایی در راستای مطالبات فرهنگیان پرداخت.

منوچهر آزرمی مسئول کانون تربیت اسلامی معلمان استان همدان نیز در ادامه به برنامه‌‌ها و اهداف کانون برای نیل به مقاصد عالی آموزش و پرورش اشاره کرد.

در پایان پس از قرائت بیانیه نشست نخبگان فرهنگی، حسن مظاهری از نخبگان فرهنگی کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان به اهمیت توجه به عدم سیاست‌زدگی بدنه آموزش و پرورش و توجه به شایسته سالاری از نیروهای ارزشمند و باتقوا در رده‌های اجرایی تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار