آشوری در بازدید از کلاس نقاشی کودکان با موضوع عاشورا در کانون فرهنگی، هنری امام جعفر صادق (ع) گفت: سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود هم دراین دیدارگفت : جذب کودکان ،نوجوانان وجوانان به مسجد ازمهترین رویکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۶۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رمضانعلی آشوری در بازدید از کانون فرهنگی، هنری امام جعفر صادق (ع) شاهرود اظهار کرد: جذب کودکان، نوجوانان وجوانان به مسجد ازمهترین رویکرد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.
وی افزود: پیوند کودکان، نوجوانان و جوانان با مساجد، از آن‌ها افراد متدین و مذهبی می‌سازد که این افراد در آینده نقش به سزایی در جامعه خواهند داشت.
حجت السلام عظیم پناهی کارشناس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان شاهرود هم ضمن تشکر از فعالیت‌های بسیار ارزنده واحد خواهران کانون فرهنگی و هنری امام جعفر صادق (ع) گفت: کانون فرهنگی، هنری مساجد نقش مهمی در جذب کودکان، نوجوانان و جوانان مساجد و ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه دارند.
شریعت زاده مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی، هنری امام جعفر صادق (ع) ضمن خیرمقدم سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان شاهرود گفت:: کلاس نقاشی کودکان در سنین ۳ تا ۶ سال با موضوع قرآن، محرم و عاشورا از مهر ماه سالجاری در این کانون برگزار شده است و خانواده‌ها از این کلاس‌ها برای فرزندانشان استقبال کرده اند.
وی هدف از برگزاری این کلاس‌ها را انس گرفتن کودکان از سینین کودکی به مسجد عنوان کرد.
شریعت زاده افزود: کلاس قالیچه بافی و خیاطی واخلاق از دیگر کلاس‌هایی است که برای خواهران در این کانون دایر می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها