مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اهمیت قرآن در جامعه گفت: تربیت قرآنی نیاز جامعه امروز ما است.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۳۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، حجت الاسلام مختار کرمی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در همایش مهندسی سوره‌های قرآن کریم که با حضور ۲۰۰ نفر از مربیان ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار شد، گفت: نوجوانان و جوانان باید در همه ابعاد زندگی تربیت قرآنی داشته باشند، زیرا این عزیزان آینده سازان کشورمان هستند و هرچه برای قرآن کریم سرمایه گذاری کنیم ضرر نکرده ایم.

وی با بیان اینکه تربیت قرآنی باعث پیشرفت انسان‌ها در همه عرصه‌های مختلف خواهد شد افزود: اگر تربیت قرآنی در جامعه ظهور پیداکند جای برای افکار پلید شیطانی نمی‌ماند و همه باید در راستای فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنیم.

کریمی بیان داشت: پتانسیل برای توسعه و فعالیت قرآنی در استان وجود دارد و همه متولیان قرآن باید نهایت تلاش را در راستای ترویج فرهنگ قرآنی انجام دهند، زیرا این کتاب آسمانی انسان‌ها را از گمراهی به سوی نور و روشنایی هدایت می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه همایش‌های قرآنی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه موثر و تاثیر گذار است و همچنین برگزاری این همایش باعث توانمندسازی بیشتر مربیان قرآن در استان می‌شود.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات