سرلشکر صفوی در اختتامیه اولین جشنواره فضای مجازی و رسانه مطرح کرد؛

امروز ایران است که اراده خود را تحمیل می کند نه آمریکا / ترامپ باید بداند دوران زورگویی و عربده کشی تمام شده است

سردار سرلشکر پاسدار صفوی در اختتامیه اولین جشنواره فضای مجازی و رسانه کنگره شهدای دانشجو ی آذربایجان شرقی در تبریز گفت: امروز ایران است که اراده خود را تحمیل می کند نه آمریکا و ترامپ باید بداند دوران زورگویی و عربده کشی تمام شده است.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۱۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی ، مراسم اختتامیه جشنواره فضای مجازی و رسانه کنگره شهدای دانشجوی استان آذربایجان شرقی و افتتاحیه سال چهارم کنگره شهدای دانشجو با سخنرانی سردار سرلشکر صفوی مشاور فرمانده معظم کل قوا و حضور خانواده های شهید حججی و شهدای مدافع حرم استان و روسای دانشگاه های بزرگ استان و دانشجویان در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد.

          669852_708.jpg

در این مراسم علاوه بر سرلشکر صفوی ، دکتر امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور ، دکتر قالیچی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان و مهندس عبدالله شادی مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی به ایراد سخنرانی پرداخته و ضمن تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای دانشجو از تندیس شهید حججی ، شهید طالبی و شهید علی پور و کتاب "نسل سرافراز" و تمبر یادبود جشنواره‌ی فضای مجازی نیز رونمایی شد.

          669861_249-(1).jpg

          669864_176-(1).jpg
 سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی در جمع دانشجویان و خانواده شهدا در تبریز گفت: سلام مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای را به تک تک شما دانشجویان و دانشگاهیان خصوصا خانواده شهیدان دفاع مقدس و مدافعین حرم حاضر در جلسه می رسانم.

نسل دوم و نسل سوم انقلاب در سرکوب تروریست های جتایتکار خوش درخشیدند

وی ادامه داد: همانگونه که شهدا برای ایران امنیت و عزت آوردند؛ نسل دوم و نسل سوم انقلاب نیز در دفاع از بلاد اسلامی و حرم اهل بیت(ع) و سرکوب تروریست های جتایتکار خوش درخشیدند.

 خون شهدای مدافع حرم راه قدس را باز خواهد کرد

دستیار عالی نظامی رهبر انقلاب با بیان اینکه خون شهیدان است که راه کربلا را برای مراسم اربعین باز کرده است؛ افزود: روح مبارزه و جهاد علیه ظالمین و تروریست ها توسط شهدای مدافع حرم در کشورهای مورد هجمه تروریست ها دمیده شد.

وی با تاکید بر اینکه همه شهدای ما بزرگ هستند از زن و مرد و پیر و جوان بزرگ و برای ما ارزشمند هستند؛ گفت: ما نمی دانیم شهید حججی با خدا چه رابطه ای داشت که خدا او را بزرگ کرد.

سرلشکر صفوی ابراز امیدواری کرد: ان شاالله خون شهدای مظلوم مدافع حرم راه قدس را باز خواهد کرد.

          1490428_580.jpg

ایران حامی صلح و خواستار خروج آمریکا و تروریست های اجاره ای از منطقه است

وی تصریح کرد: پیروزی راهبردی ایران و همکاران منطقه ای در شکست تشکیل خاورمیانه جدید و تجزیه کشورهای اسلامی نشان داد هر کجا روحیه جهاد و مقاومت و رهبرانی شجاع و متقی باشند؛ ملت ها بر دشمنان پیروز می شوند.

این مقام عالی نظامی با بیان اینکه ایران همواره حامی صلح و خواستار خروج آمریکا و تروریست های اجاره ای از منطقه است؛ ادامه داد: جمهوری اسلامی همواره حامی ملت های منطقه و پرچمدار وحدت و عزت مسلمین در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بوده است.

 آموزه های تروریست های تکفیری، صهیونیستی است

وی خاطر نشان کرد: تروریست های تکفیری هیچ دین و آیینی ندارند و شکم زنان حامله را پاره می کردند و نوزاد را کباب می کردند و این ها آموزه های صهیونیستی است.

سردار صفوی تاکید کرد: دیگر فرهنگ لیبرالیسم در جهان الهام بخش نیست و تنها فرهنگ اسلامی برای همه الهام بخش است.

برنامه دشمنان در فضای مجازی، استحاله فکری جوانان و ملت ماست

وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند باورها و ارزش های ما را تغییر دهند؛ گفت: برنامه دشمنان در فضای مجازی اسیر کردن و استحاله فکری جوانان و ملت ماست.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه ابراز داشت: بیشترین بینندگان سایت شخصی من از آمریکا، اروپا و صهیونیست ها هستند وآنها ما را رصد می کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان افسران جهاد فرهنگی هستند؛ تصریح کرد: جنگ امروز ما جنگ فرهنگی و اقتصادی است و هر یک از دانشجویان می توانند یک افسر فضای مجازی باشند و نسل دوم و سوم انقلاب نباید اجازه به اسارت گرفتن افکار و اذهان ملت را بدهند.

مشاور رهبر معظم انقلاب بیان داشت: در شرایطی که دشمنان برای دین گریزی و فساد و اعتیاد سرمایه گزاری می کنند؛ استخراج آموزه های اهل بیت(ع) و شهدا و نهادینه کردن آن در فضای مجازی می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند.

          1490421_559.jpg

جداسازی کردستان عراق بدون کرکوک خواب آشفته ای است

وی ضمن اشاره به توطئه دشمنان برای تجزیه عراق، تاکید کرد: بشارت می دهم با تسلط دولت عراق و  ارتش و حشد الشعبی توطئه تجزیه عراق و جداسازی کردستان موفق نخواهد شد و جداسازی کردستان عراق بدون کرکوک خواب آشفته ای است و ایران اسلامی از تجزیه عراق و سوریه جلوگیری خواهد کرد.

باردیگر ثابت شد ترامپ ملت ایران و انقلاب اسلامی را نمی شناسد

سردار صفوی همچنین به سخنان اخیر ترامپ علیه انقلاب اسلامی و سپاه پرداخته و افزود: سخنان اخیر ترامپ، باردیگر ثابت شد که او ملت ایران و انقلاب اسلامی را نمی شناسد و او باید بداند دوران زورگویی و عربده کشی از موضع ابر قدرتی تمام شده است.

وی ادامه داد: امروز وزن و اعتبار منطقه ای و جهانی ایران رو به افزایش است و ایران است که اراده خود را تحمیل می کند نه آمریکا و قدرت موشکی و مسائل منطقه ای قابل مذاکره و معامله نیست.

امیدواریم دولت های اروپایی سرنوست سیاسی و اقتصادی خود را از آمریکا جدا کنند

سردار صفوی خاطر نشان کرد: امیدواریم دولت های اروپایی سرنوست سیاسی و اقتصادی خود را از آمریکا جدا کنند و اگر خواستار منافع اقتصادی هستند رفتار صحیح داشته باشند.

این مقام عالی نظامی تصریح کرد: سپاه و بسیج از ارکان اصلی قدرت دفاعی ایران هستند و  سخنان نابخردانه رییس جمهور آمریکا همه ملت ایران را علیه خود متحد و یکپارچه کرد.

          1490536_931.jpg


انتهای پیام//

ارسال نظرات