آمریکا برای از بین بردن وحدت و همبستگی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند

امام جمعه سنندج، با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد ایران، گفت: بدعهدی و دروغگویی سران آمریکا خردبینانه بود و مردم ایران بیشتر از گذشته فهمیدند که آمریکا برای از بین بردن وحدت و همبستگی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۰۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه شهرستان سنندج در خطبه‌های نمازجمعه در جمع نمازگزاران که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، گفت: سخنان نابخردانه رئیس جمهور آمریکا باعث افزایش اتحاد و همبستگی هرچه بیشتر ملت ایران در برابر زیادخواهی آنان شد.

وی افزود: سخنان اخیر نادرست رئیس جمهور آمریکا ثابت کرد که نگرانی و دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی از بدعهدی و دروغگویی سران آمریکا خردبینانه بود و مردم ایران بیشتر از گذشته فهمیدند که آمریکا برای از بین بردن وحدت و همبستگی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

این مقام مسئول تروریست واقعی را خود آمریکا دانست و بیان داشت:آمریکا با ایجاد گروهک‌های تروریستی در جوامع اسلامی مانند داعش تکفیری وسلفی اقدام به قتل و کشتار مسلمانان می‌کند و این در حالی است که این شیطان بزرگ دروغ بزرگش را به ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حامی مظلومان جهان بوده است نسبت می‌دهد.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران همواره حافظ انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده به همین دلیل همیشه خار چشم دشمنان و مستکبران به ویژه شیطان بزرگ آمریکا است.

وی با اعلام حمایت همه جانبه جامعه روحانیوت، از نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انزجار خود را از سخنان ترامپ اعلام کرد و افزود: سپاه پاسداران یکی از پشتوانه‌های اصلی انقلاب در عرصه‌های مختلف نظام بوده است.

امام جمعه سنندج در پایان سخنانش خداوند را ناظر گفتار و اعمال همه ما انسان‌ها دانستو خاطرنشان کرد: خداوند بلند مرتبه به آنچه همه ما انسان‌ها انجام می‌دهیم آگاهی کامل دارد، بنابراین همه ما باید مواظب اعمال و رفتارمان در این مدت کوتاه زندگیمان باشیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات