فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از آغاز خدمت رسانی گسترده سپاه به زائران اربعین حسینی از پنجم آبان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۹۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سیدصادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از آمادگی کامل بسیج و سپاه برای خدمت رسانی گسترده به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته به منظور میزبانی از زائران اربعین اقدامات خوبی پیش بینی شده است.

وی گفت: در همین راستا سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تمامی امکانات و ظرفیت های خود را برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به زائران بسیج کرده و در حوزه های مختلف و مرتبط با زائران از جمله راه، اسکان، اردوگاه، پشتیبانی، حمل و نقل، تغذیه، بهداشت و درمان و فرهنگی و تبلیغات کار خود را در منطقه عمومی مهران و پایانه مرزی از سر گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: در حوزه راه، کار مونتاژ، نصب و راه اندازی پل بیلی (پیش ساخته) در محور ارتباطی مهران به ملکشاهی و در جاده ترشابه بعنوان مسیر جایگزین از سوی سپاه در حال انجام است.

حسینی ادامه داد: سپاه همچنین به منظور تأمین امنیت لازم برای زائران اربعین، برای این ایام اقدامات لازم را پیش بینی کرده و بالگرد و پهپادهای سپاه در مرز مهران مستقر می شوند.

وی بیان کرد: علاوه بر این در حوزه های جنگ نوین، بیوتروریسم و نیز کمک های مردمی اقداماتی برای ایام اربعین در مهران انجام گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در ادامه گفت: کار احداث اردوگاه سپاه از امروز شروع و تا هفته آینده این اردوگاه آماده می شود و در این راستا امکانات سپاه از پنجم آبان ماه آماده خدمت رسانی به زائران اریبعین حسینی خواهد بود.

حسینی در ادامه به اقدامات مربوط به فضاسازی تبلیغی و محیطی اربعین در مهران اشاره و عنوان کرد: سیستم صوتی سپاه از مسیر پل زائر تا پایانه مرزی در روزهای گذشته نصب شده و در دو روز آینده نیز کار نصب پرچم اغاز می شود.

این فرمانده نظامی همچنین از راه اندازی بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) خبر داد و گفت: همچون سال های گذشته این بیمارستان به منظور خدمت به زائران در منطقه مرزی  مهران مستقر خواهد شد و تمامی خدمات در این بیمارستان برای زائران رایگان خواهد بود.

وی در ادامه نیز خاطرنشان کرد: مراحل لازم برای احداث مکان اسکان زائران توسط سپاه در حال انجام است و تا روزهای آینده تکمیل خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه سپاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، گفت: علاوه بر حضور مستمر و دائمی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، چند سپاه های استانی دیگر نیز به منظور خدمات رسانی گسترده به زائران در منطقه حضور خواهند داشت.

 

 

ارسال نظرات