خبرهای داغ:

وصیت‌نامه شهید «احسان رجبی» از لشگر 32 انصارالحسین(ع) همدان

شهید «احسان رجبی» از لشگر 32 انصارالحسین(ع) همدان نهم اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات والفجر۸ به مقام شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۷۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

وصیت‌نامه شهید «احسان رجبی» از لشگر 32 انصارالحسین(ع) همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، شهید «احسان رجبی» ۱۳ خرداد ماه سال ۱۳۴۴ در شهرستان نهاوند دیده به جهان گشود و در نهم اردیبهشت ۱۳۶۵ با لشگر 32 انصارالحسین(ع) همدان در عملیات والفجر۸ شرکت کرد و به مقام شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه شهید «احسان رجبی»:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

و مپندارید آنانكه در راه خدا كشته شده‌اند مرده‌اند بلكه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

با درود و سلام فراوان به روح خدا فرمانده كل قوا و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و نایب بر حق مهدی موعود(عج) و با درود و نثار حق بر شهدای گلگون كفن انقلاب ایران كه با نثار خون خود درخت تنومند و با سلام بر امت شهیدپرور قهرمان ایران حامیان اسلام و قرآن و طرفداران حق و عدالت وصیت‌نامه خود را شروع می‌كنم.

می‌ورم تا با اطلاعات از سخنان روح خدا فرمانده كل قوا اسلام راستین را گسترش بیشتری دهم. می‌روم تا با ریختن خون خود ندای هل ناصر ینصرنی امام حسین(ع) آن سرور آزادگان را لبیک گویم و روح خدا فرمانده كل قوا را یاری كنم. هدف اصلی من از آمدن به جبهه حق علیه باطل و نور علیه ظلمت در یك بعد است و ریشه و اساس آن اسلام است. آری بدرستی كه یاری كردن فرزند امام حسین و نایب بر حق مهدی موعود(عج) روح خدا فرمانده كل قوا خمینی بت‌شكن یاری كردن خدا است.

یاری كردن و پشتیبانی كردن ولایت فقیه پشتیبانی از اسلام است برادران و سروران عزیز امروز اسلام برای یاری كردن خون می‌خواهد.

كسانی بودند كه بعد از واقعه شهادت سالار شهیدان و یارانش می‌گفتند كه ای كاش بودیم و حسین(ع) را یاری می‌كردیم به خدا قسم این را بدانید كه این زمان درست مثل زمان امام حسین(ع) است تا دیر نشده به خود آیید و این فرزند حسین(ع) و نایب بر حق مهدی(عج)، روح خدا، فرمانده كل قوا را یاری نمایید؛ مبادا او و روحانیت متعهد و آگاه را تنها بگذارید اهداف یاران امام حسین(ع) را شما برادران پاسدار و شما امت مسلمان و حزب‌ا... باید منشأ حركات و رفتار خود قرار دهید.

1- حس شهادت طلبی؛ كه عیناً در یاران امام حسین(ع) دیده شده و همه مورخین شاهد این قضیه هستند كه باید ما نیت اولمان جهاد در راه خدا و نهایت آن پیروزی و اگر شهادت در این بین نصیب باشد كه چه بهتر بلكه یك هدیه الهی است از طرف خدا به بندگان صالح و در اینجا اعلام می‌كنم و سوگند یاد می‌كنم كه اگر مرا بكشند و یا قطعه قطعه‌ام كنند هر قطعه و هر قطره از خون بدنم فریاد خواهد زد «الله اكبر، خمینی رهبر» كه این مسئله حس شهادت طلبی و طرفداری از اسلام باید در یكایك ما حل شود.

2- تسلیم در برابر حق(اسلام)؛ این مسئله به ولایت كشیده می‌شود. برادران در این مسئله باید روح ولایت در ما دمیده شود تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

3- خلوص نیت؛ در این مسئله باید تزكیه را تا حد امكان به صورت عملی انجام داد و همانطور كه قرآن می‌فرماید «و یزكیهم و یعلمهم الكتاب» اول خود سازی و بعد تعلیم، با خود فكر كنیم كه شهدا با ما چه سخنی دارند چه انتظاری دارند و وظیفه ما در برابر آنان چیست به خدا قسم كه ما در برابر قطرات خون شهدا موظف هستیم كه راه آنها را كه همان پیاده كردن احكام اسلام و اطاعت از سخن رهبر كبیر انقلاب و پشتیبانی كردن از ولایت فقیه می‌باشد ادامه دهیم.

به درستی كه روز امتحان روزی است كه بشر باید در برابر حوادث زندگی امتحان بدهد روزی كه انسان باید در راه خدا مال و جان خود را فدا كند خانه و كاشانه خود را رها كند. روزی كه انسان باید عزیزترین افراد خانواده خود را رها و در راه خدا فدا كند فرا رسیده است.

پدران و مادران عزیز این را بدانید كه ما یك امانت از طرف پروردگار در دست شما بیش نیستیم. مبادا با از دست دادن فرزندان خود در راه معبودش احساس ناراحتی كنید چون كه خداوند به ما وعده پیروزی داده است با اراده آهنین و مستحكم در برابر كفار و منافقین و از خدا بی‌خبران ایستادگی كنید اگرچه در این راه كشته بشوید جبهه‌ها را پر كنید و رزمندگان اسلام را یاری كنید كه خداوند با شماست، سپاس خدای را كه منت گذاشت كه رهبری چون خمینی بت‌شكن از نسل پیامبر(ص) به ما عطا فرمود تا رهبریت جامعه و هدایت ما را به سوی نور عهده‌دار باشد تا جامعه طاغوتی و به فساد كشانده ما را از منجلاب فساد رهایی بخشد و به جامعه اسلامی مبدل سازد. سلام و درود بر تو ای زاده زهرا(س).

در خاتمه از خداوند بزرگ می‌خواهم كه بر طول عمر امام بیفزاید و رزمندگان اسلام را پیروز گرداند از كلیه مردم قهرمان و مبارز مخصوصاً مردم قهرمان دهنول حلال‌خواهی می‌كنم به امید نصرت و پیروزی سپاه اسلام و زیارت كربلا.
22/5/1362 احسان رجبی والسلام.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار