خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر گفت:مقاومت و ایستادگی مدافعان حرم اهل بیت (ع) در برابر استکبار جهانی و گروه‌های تروریستی یک حرکت برآمده از آیات قرآن و فرهنگ عاشورا است.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۵۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده در حاشیه آئین اختتامیه مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه استان فارس با بیان اینکه محوریت قرآن کریم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک اصل مهم و تغییرناپذیر است، اظهار داشت: ساختار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک مجموعه تشکیل شده از انسان‌های مومن و انقلابی براساس تدابیر قرآنی و آموزه های دین اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: تمسک به قرآن و معارف اهل بیت (ع) عبور موفقیت‌آمیز انسان از گذرگاه‌های سخت زندگی و سربلندی در امتحان‌های خطیر الهی را تضمین میکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه سپاه در مسیر انجام ماموریت‌های محوله آموزه‌های قرآنی را به عرصه عمل درآورده است، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای یک کارنامه درخشان قرانی در بین مجموعه نیروهای مسلح کشور است و محور بودن قرآن در  این نهاد آن را به نیرومندترین و مستحکم‌ترین نیروی نظامی منطقه تبدیل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد اصلی استکبار جهانی کمرنگ کردن مفاهیم قرآنی در جوامع مسلمان به ویژه ایران است، گفت: آنچه نقشه‌های شوم آمریکا و استکبار جهانی را برای منطقه نقش بر آب کرده است مقاومت و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در عرصه نبرد حق علیه باطل است.

وی گفت: مقاومت و ایستادگی مدافعان حرم اهل بیت (ع) در برابر استکبار جهانی و گروه‌های تروریستی یک حرکت برآمده از آیات قرآن و فرهنگ عاشور است.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با اشاره به توهین‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا نسبت به ملت ایران، گفت: ناکام ماندن اهداف آمریکا برای منطقه خشم سردمداران این کشور را برانگیخته و آنها ایران اسلامی را عامل شکست‌های راهبردهای استکبار جهانی می‌دانند.

وی با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن مومنان و پرهیزگاران پیروز نهایی تقابل بین جبهه حق و باطل هستند، گفت: کوتاه نیامدن در مقابل زیاده‌خواهی مستکبران یکی از مهم‌ترین آموزه‌های قران کریم است و ملت ایران بدون توجه به تهدیدات پوچ آمریکا در مسیر اسلام ناب محمدی (ص) به حرکت خود ادامه می‌دهد و هرگز در مقابل امریکا عقب‌نشینی نخواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه عصبانیت آمریکا نشان می‌دهد ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر درست که همان مسیر حق و اسلام حرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: تهدیدات و تحریم‌های اخیر آمریکا ناشی از موفقیت‌های روز افزون سپاه در مقابله با گروه‌های تروریستی و فراگیر شدن فرهنگ مقاومت در بین ملت‌های منطقه است.

وی با بیان اینکه صحبت‌های اخیر سردمداران امریکا بار دیگر غیرقابل اعتماد بودن این کشور را به همه گوشزد کرد، گفت: تهدیدها و تحریم‌ها خللی در عزم ملت ایران برای مقابله با جبهه کفر ایجاد نخواهد کرد و چهار دهه ایستادگی ملت ایران در مقابل امریکا گُواه این موضوع است.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با اشاره به وقایع اخیر منطقه گفت: تحولات منطقه کردستان عراق یک حرکت برنامه‌ریزی شده برای برهم زدن یکپارچگی کشور عراق است و دست‌های اسرائیل در طراحی این توطئه برای کشور اسلامی عراق قابل مشاهده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تجلیل از فعالیت‌های قرانی خواهران شاغل در سپاه فجرگفت: زنان یکی از تاثیرگذارترین اقشار جامعه ایران هستند و توجه این قشر به معارف اسلامی و قرآنی تربیت یک نسل انقلابی و قرآنی را برای آینده کشور محقق خواهد ساخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها