خبرهای داغ:
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس با اشاره به خدمات پزشکی که در ایام اربعین ارائه می‌شود، گفت: ۲۵۰ نفر از جامعه پزشکی استان فارس با بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های اعتاب مقدسه همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۴۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

فرخ بهارلویی با اشاره به شکل‌گیری ستاد اربعین حسینی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: ریاست این ستاد برعهده دانشگاه علوم پزشکی است و دبیری ستاد را بسیج جامعه پزشکی بر عهده دارد که برنامه‌ریزی‌های مربوط به ایام اربعین در آن انجام می‌شود. 

وی با اشاره به ارتباط حسنه با اعتاب مقدسه در کربلا گفت:  250 نفر از جامعه پزشکی استان فارس در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های وابسته به حرم حضرت امام حسین(ع) وحضرت عباس(ع) به ارائه خدمات درمانی به زائران می‌پردازند. 

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس درباره خدمات‌دهی به موکب احمدبن‌موسی(ع) افزود:  45 نیروی پزشکی در موکب احمدبن‌موسی(ع) مستقر می‌شوند که دانشگاه علوم پزشکی در تجهیز دارو و بسیج پزشکی در تامین نیروی انسانی فعالیت دارند. 

بهارلویی با بیان اینکه تاکنون دانشگاه علوم پزشکی بالغ بر200 میلیون تومان پشتیبانی  دارویی به موکب احمدبن موسی داشته است، بیان کرد: امور مربوط به خدمات بهداشتی و درمانی موکب احمدبن‌موسی(ع) توسط ریاست و کانون بسیج بیمارستان شوشتری انجام می‌شود. 

وی عنوان کرد: دیگر موکب‌های استان فارس نیز در صورت تامین محل برای استقرار اورژانس و کادر درمانی می‌توانند از خدمات ستاد پزشکی اربعین حسینی بهره‌مند شوند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها