خبرهای داغ:
مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به پیش‌ ثبت‌نام ۲۷ هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: ویزای زائران استان بوشهر نیز در شیراز صادر می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۳۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

علیرضا زینلی  با اشاره به اینکه علاوه بر  صدور روادید زائران استان فارس سهمیه 12 هزار نفری از استان بوشهر نیز  در شیراز انجام می‌شود، اظهار داشت: تاکنون 27 هزار نفر در استان فارس برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کردند و 12 هزار ویزا نیز صادر شده است. 

وی با بیان اینکه استان فارس پس از تهران بیشترین تعداد ثبت نامی را تاکنون داشته است،گفت: روادیدهای زائران به صورت انفرادی صادر می‌شود، از علاقه‌مندان تقاضا می‌شود تا برای دریافت روادید دو قطعه عکس به همراه گذرنامه با داشتن حداقل 6 ماه اعتبار را به دفاتر مجاز زیارتی که آدرس آنان در سایت fars.haj.irموجود است، مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان فارس افزود: ثبت‌نام مردم تنها از طریق 140 دفتر مجاز زیارتی که توسط حج و زیارت اعلام شده است، انجام می‌شود و نیاز به مراجعه مردمی به کنسولگری نیست. 

زینلی با هشدار به متقاضیان پیاده‌روی اربعین بیان کرد: افرادی هستند که از احساسات پاک مردم سوء استفاده کرده و با گرفتن هزینه گزاف اقدام به صدور ویزای جعلی می‌کنند، متقاضیان برای ثبت نام حتما به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها