خبرهای داغ:
دبیر ستاد اربعین استان سمنان:

پذیرایی و اسکان بیش از ۲۵ هزار زائر اربعین در ایران و عراق برعهده استان سمنان است

دبیر ستاد اربعین استان سمنان گفت: امسال اسکان و پذیرایی بیش از ۲۵ هزار زائر اربعین در ایران و عراق بر عهده استان سمنان است.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۸۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حسن اسلامی‌راد در آئین افتتاح خیمه فرهنگی آستان ارادت در سمنان اظهار داشت: امروز ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت به ویژه امام حسین (ع) به شدت مورد نیاز جامعه بوده و باید برای آن تلاش شود.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی افزود: مراسم و پیاده روی اربعین یک هفته‌ای است؛ اما عزیزانی هستند که یک سال تلاش می‌کنند تا این یک سفر هفته‌‌ای در امنیت و آرامش انجام شود.

دبیر ستاد اربعین استان سمنان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین امسال و تعهدات ستاد اربعین استان سمنان صورت گرفته است خاطرنشان کرد: بر اساس این برنامه‌ریزی‌ها استان سمنان پذیرایی و اسمان 25 هزار نفر را در راهپیمایی اربعین امسال برعهده دارد.

به گفته اسلامی‌راد، این اسکان و پذیرایی در ایران و نجف و شهرهای نجف، کربلا و مهران بوده و موکب‌های استان سمنان در این شهرها در حال شکل گیری است.

وی با بیان اینکه کمیته‌های مختلفی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین در موکب‌های استان سمنان شکل گرفته است عنوان کرد: یکی از مهمترین این کمیته‌ها، کمیته فرهنگی است.

دبیر ستاد اربعین استان سمنان انتقال فرهنگ عاشورایی و فرهنگ اربعین به مردم و زائران از مهمترین وظایف این کمیته برشمرد و با تقدیر از بانیان برپایی خیمه فرهنگی آستان ارادت، این اقدام را گامی بسیار مهم در راستای این هدف دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها