امام‌جمعه هشتگرد:

مسئولین با برنامه‌ریزی صحیح کشور را بسازند

امام‌جمعه هشتگرد گفت: برنامه‌ریزی و مدیریت دو عامل مهم در پیشرفت کشور است که مسئولین امروز باید مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۸۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

ش خبرگزاری بسیج از کرج، به گزارحجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی ناطقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه هشتگرد گفت: آنچه امروز دشمن را زمین‌گیر و کشور را قوی می‌کند، ایستادگی، مقاومت و برنامه‌ریزی درست در جهت حفظ منافع کشور و ملت است.

مسئولین با برنامه‌ریزی صحیح کشور را بسازند

وی افزود: همان‌طور که همیشه ملت غیور ایران، همراه همیشگی رهبر و مدافع ارزش‌های انقلابی خود بوده‌اند، اکنون نیز این مقاومت باید ادامه پیدا نموده و تاریخ پرشکوه سرزمین ما سابقه درخشانی در این خصوص دارد.

امام‌جمعه هشتگرد همچنین اظهار داشت، بدون برنامه‌ریزی درست نمی‌توان از منافع کشور حفاظت کرد.

وی متذکر شد از مطالبات مقام معظم رهبری و خواسته‌های ملت این است که کارگزاران دلسوز متصدی امور اجرایی کشور باشند و به اقشار ضعیف جامعه کمک کنند.

خطیب نماز جمعه هشتگرد بابیان اینکه مسئولین باید حقایق را ببینند و بر روی مشکلات چشمان خود را نبندند گفت: یکی از راه‌های مبارزه با مشکلات ایجاد تسهیلات بانکی به قشر ضعیف جامعه و رفع مشکلات معیشتی آنان است.

وی خاطرنشان کرد: عدم نظارت لازم و رسیدگی به کارها در بعضی از ادارات باعث سرگردانی مردم و نارضایتی آنان شده است که مسئولین هرچه زودتر باید برای آن فکری کنند.

امام‌جمعه هشتگرد در پایان افزود: از متصدیان تسهیلات بانکی می‌خواهم به مردم وام داده شود تا آن‌ها بتوانند سرمایه کار برای خود فراهم کرده وتا حدودی مشکل بیکاری حل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها