خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان قم از اعزام هفت هزار دانش آموز قمی به اردوهای راهیان نور تا بهمن ماه سال سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۸۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، «حمیدرضا شیخ الاسلام» در آستانه اعزام نخستین گروه از دانش آموزان استان به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای عزیز و ایثار گران هشت سال دفاع مقدس هرگز فراموش نخواهد شد و دانش آموزان آینده ساز ما باید با حضور در این اردو و ورود به صحنه های ماندگار و تاریخی جنگ تحمیلی تمایز حق و باطل را به خوبی درک کنند.

وی حرکت راهیان نور را حرکتی معنوی عنوان کرد و گفت: این اردو ها در اعتلای اهداف فرهنگی و اعتقادی توانسته است بسیار اثر گذار باشد که از این بابت خداوند را شاکریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در اردو های راهیان نور قم تعداد 4000 دانش آموز دختر و تعداد 3000 پسر شرکت خواهند کرد، افزود: میزان استقبال جوانان و نوجوانان دانش آموز جهت حضور در مراکز و مناطق جنگی هر ساله بیشتر از گذشته است اما این استان بر اساس ظرفیت ها و اولویت ها اقدام خواهد کرد تا ضمن توجه به کمیت برگزاری کیفیت اردو را نیز مورد توجه جدی و اساسی قرار دهد.

وی تصریح کرد: با برگزاری اردو های راهیان نور، دانش آموزان ما ضمن باور پذیری و مثبت اندیشی به خود سازی خویش خواهند پرداخت و با رشادت های ایثار گران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راستای دفاع از اسلام و وطن و ارزشی ها و آرمان های اسلامی بیشتر آشنا خواهند شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها