امام جمعه یاسوج گفت: سپاه مردمی ترین پشتوانه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۷۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز سپاه مردمی‌ترین پشتوانه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامیجمعه این شهر با اشاره به زیاده گویی‌های رئیس جمهور آمریکا در موضع گیر‌های اخیر گفت: دشمنی آمریکا و هم پیمانانش به اولین روز‌های پیروزی انقلاب برمی گردد و مسایل مطرح شده صرفا بهانه جویی و طرح توطئه‌های جدید برعلیه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است.
حجه الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهور، همه کارگزاران و ملت شریف ایران مواضع قاطع خود را برای حمایت از دستاورد‌های نظام و سپاه عزیز اعلام کرده اند افزود: ملت ایران متکی به خط ولایت است و در برابر یاوه گویی ها، مقاوم و استوار عمل می‌کنند.
وی با اشاره به مناسبت‌های ایام به موضع گیری حضرت امام (ره) در برابر کاپیتالاسیون اشاره کرد و افزود: این رویداد نقطه‌ی عطفی برای ادامه‌ی مسیر انقلاب بود.
حجه الاسلام والمسلمین حسینی گفت: قدرت‌های شیطانی با ائتلاف سعودی در منطقه ننگین‌ترین فصل از نسل کشی تاریخ را در یمن رقم زدند.
امام جمعه‌ی یاسوج همچنین به حوادث بعد از شهادت سید شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در شام اشاره کرد و افزود: امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب (س) با خطبه‌های پر محتوا چهره‌ی واقعی یزید را برای همیشه در تاریخ برملا کردند.
وی گفت: رفاقت دولتمردان میانمار و رژیم غاصب صهیونیستی باعث جنایات وحشیانه دولت میانمار بر علیه مسلمانان این کشور شده است.
ارسال نظرات