ساعاتی پیش؛

باند فرودگاه تبریز مسدود شد

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از سانحه ترکیدگی لاستیک هواپیما شرکت آتا در باند فرودگاه تبریز و مسدود شدن باند این فرودگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۴۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری حوادث تبریز، محمد صفایی در خصوص خبر مسدود شدن باند فرودگاه شهید مدنی تبریز توسط یک هواپیما اظهار داشت: ساعت ۱۳/۳۰ امروز هواپیما شرکت آتا از استانبول به باند فرودگاه تبریز رسید که بعد از فرود جهت انتقال به پارکینگ و پیاده کردن مسافران حرکت کرد که دچار ترکیدن دو لاستیک شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشده و همه مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شده‌اند، ادامه داد: به علت اینکه این اتفاق در باند فرودگاه افتاده و باید لاستیک‌ها تعویض شوند چند ساعتی باند فرودگاه مسدود شد.

صفایی ابراز کرد: علت ترکیدن دو لاستیک به صورت همزمان موجب شد که نتوانیم هواپیما را به محل دیگری انتقال دهیم زیرا باند دچار صدمه می‌شد از این رو در حال تعویض لاستیک‌ها هستیم و تا نیم ساعت دیگر و از ساعت ۴/۱۵ تمام پروازها در این باند از سر گرفته خواهد شد.

وی اضافه کرد: هیچ پروازی به علت مسدود شدن باند فرودگاه تبریز لغو نشده و فقط پرواز قشم ایر با درخواست خود شرکت لغو  شده است.

صفایی ادامه داد: در حال حاضر باند باز شده و پرواز مشهد به تبریز و تهران به تبریز به سمت این فرودگاه در حال حرکت هستند همچنین در حال حاضر پرواز تبریز به استانبول نیز در حال مسافرگیری است و تا دقایق دیگر حرکت خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار