خبرهای داغ:
امام جمعه میامی:

جمهوری اسلامی ایران به هیچ قدرتی باج نخواهد داد

امام جمعه میامی گفت: امروز ترامپ به دنبال باج خواهی وزیاد خواهی است وباید بداند که ایران دیگر به هیچ قدرتی باج نخواهد داد.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۳۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته به قدم شوم ونامبارک ترامپ  از زمانی که رئیس جمهور آمریکا شده است اشاره کرد وگفت: بعد از رئیس جمهور شده ترامپ مشکلات فراوانی در سراسر دنیا به وجود آورد واز جهتی هرچه ترامپ ابلهانه حرکت کند نقشه وچهره شوم آمریکا را بیشتر بر ملا می کند.

وی با بیان اینکه جهان باید به سمتی پیش برود که وحدت واجماع جهانی برای مبارزه با آمریکا به وجود بیاید، گفت: آمریکا واسرائیل  سیر سقوط خود را طی می کنند وچند سال دیگر آثاری از اسرائیل نخواهیم دید ویکی پس از دیگری گورخود را می کنند.

به گفته صفائی پور رشد نژاد پرستی، تشدید قتل وعام در غرب آسیا، گسترش خطر جنگ جهانی، عدم پایبندی آمریکا به قوانین بین المللی، گسترش تروریست در جهان از جمله دهها مسئله ومشکلی است  که آمریکا به وجود آورده است.

امام جمعه میامی به سخنان رهبر انقلاب در خصوص برجام و بی تعهدی های آمریکا اشاره کرد وگفت: اگر آمریکایی ها برجام را پاره کنند ما آن را ریز ریز می کنیم وبعد خطاب به مسئولان گفتند که حمایت اروپا نه باید ما را از آن جنبه غافل کند که اروپا دست درازی به موشک های ما کند.

وی وظیفه ی همه ی ما را  اتحاد وپیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب وبرخورد با صلابت با دشمن دانست وگفت: امروز ترامپ به دنبال باج خواهی وزیاد خواهی است وباید بداند که ایران دیگر به هیچ قدرتی باج نخواهد داد.

صفائی پور در ادامه به هفته تربیت بدنی اشاره کرد و خواستار تسریع در تکمیل استخر وپیگیری تکمیل زمین چمن شد.

امام جمعه افزود: هنوز جوانان ما برای استفاده از امکانات اولیه ورزشی سرگردان هستند و مجموعه های ورزشی که در شهرستان است به خوبی استفاده و بهره برداری نمی شود که باید تلاش بیشتری در این زمینه داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها