امام جمعه هفشجان گفت: دولتمردان آمریکایی و اروپایی به‌دروغ مدعی حقوق بشر هستند.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۲۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام حسن جلالی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه هفشجان با اشاره به اظهارات سخیف و یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا، اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکای جنایتکار آن‌چیزی که لایق دولتمردان آمریکایی بود را به مردم ایران نسبت داد و مردم ایران که همیشه حامی مظلومان جهان بودند را تروریست خواند.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری که فرهنگش فحاشی و گزافه‌گویی باشد تکلیفش مشخص است و پاسخ مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان به رئیس جمهور آمریکا کوبنده بود، که فرمودند نمی‌خواهم وقت خود را برای پاسخ به اباطیل رئیس جمهور آمریکا تلف کنم و آمریکا کارگزار رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه هفشجان با بیان اینکه دولتمردان آمریکایی به خاطر برهم زدن نقشه‌های آمریکا در منطقه از دست ایران عصبانی هستند، خاطرنشان کرد: مردم یقین داشته باشند که دولت آمریکا بار دیگر از ملت ایران تو دهنی خواهد خورد و ما نباید این موضوع را القا کنیم که رئیس جمهور آمریکا دیوانه است، زیرا این‌گونه رفتارها بر اساس سیاست‌های آن‌هاست که می‌خواهند مردم را از یک فرد دیوانه بترسانند، که این فرد ممکن است هرکاری انجام بدهد.

جلالی با بیان اینکه آمریکا نزدیک به چهل سال است که به دشمنی با جمهوری اسلامی مشغول است، گفت: آمریکا در برجام خیانت بزرگی به ایران کرد و تعهداتی که در برجام پذیرفته بود را عملی نکرد، اما تعهداتی که ایران پذیرفته بود به طور کامل اجرا شد و  دوباره ایران تحریم شد.

وی با تأکید بر اینکه مشکل آمریکا با ایران هیچ‌کدام از موضوعات هسته‌ای و تروریست نیست، اضافه کرد: مشکل اصلی دولتمردان آمریکایی با ایران اسلام است، زیرا نمی‌توانند ببینند که نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر اساس باورهای دینی ناب و خالص اداره می‌شود، به موفقیت و پیروزی‌ دست پیدا می‌کند.

خطیب نماز جمعه هفشجان با بیان اینکه دولتمردان آمریکایی و اروپایی به‌دروغ مدعی حقوق بشر هستند، تصریح کرد: اگر شما به‌دنبال حقوق بشر هستید، چرا نسبت به جنایات میانمار از خود واکنشی نشان نمی‌دهید و امیدواریم به زودی شاهد نابودی استکبارجهانی در جهان باشیم.

جلالی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو در هفته آینده، بیان کرد: شهادت سیدمصطفی خمینی که امام راحل در رابطه با شهادت فرزندشان فرمودند شهادت سید مصطفی از الطاف خفیه الهی بود و امام راحل در اعتلای اسلام از همه چیز خود گذشتند.

وی با اشاره به سالروز تصویب قانون کاپیتولاسیون توسط شاه خائن، ادامه داد: در این قانون مردم ایران حق نداشتند اگر یک آمریکایی مرجع تقلید آن‌ها را به قتل رساند او را محاکمه کنند و همچنین نیروهای آمریکایی برای حضور در ایران حق توحش دریافت می‌کردند و این نشان‌دهنده خیانت شاه و خاندان او به مردم ایران بود.

ارسال نظرات