خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به اظهارات سخیف رئیس جمهوری امریکا گفت: اراجیف 20دقیقه ای و سراسر توهین رئیس جمهور امریکا راجع به ایران نشانه عجز و شکست آن هاست.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۱۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام علی حاجی‌زاده با بیان اینکه اگر ملت و سپاه ایران نبود عراق از دست می رفت، افزود: اکثر خاک سوریه نیز در دست داعش بود که سپاه قدرتمند ایران سوریه را از دست داعش نجات داد و الان سپاه ایران آخرین سنگرها را از دست داعش در سوریه گرفته است.
ویداعش را ساخته و پرداخته امریکا و اسرائیل دانست و گفت: آنها با ایجاد داعش قصد تجزیه عراق و سوریه و ایجاد خاورمیانه جدید را داشتند که امروز آخرین نفس های داعش است.
حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه اکنون سوریه یک کشور آزاد شده از دست امریکاست که به سمت ایران آمده است، خاطر نشان کرد: آزادی لبنان نیز به گفته سید حسن نصرالله مرهون کمک های ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اینکه ایران امروز یک قدرت در منطقه است،افزود: اراجیفی که رئیس جمهور امریکا می گوید به خاطر شکست های پی در پی در عراق، سوریه، لبنان و حتی کردستان عراق است.
حاجی زاده خاطر نشان کرد: مساله کردستان عراق نقشه اسراییل بود که می خواستند یک اسراییل جدید در منطقه تشکیل دهند.
وی با بیان اینکه انسان های بی تدبیر و خطرناکی می خواهند بر دنیا حاکم شوند، گفت: رئیس جمهور امریکا گفته است که سپاه پاسداران نیروی رهبر انقلاب است؛ طبیعی است وقتی که حضرت آقا رهبر مملکت و فرمانده کل نیروهای مسلح است، تمام نیروهای مسلح و مردم متعلق به ایشان می باشد.
حجت الاسلام حاجی زاده ادامه داد: وقتی مسئولان کشور می گویند جایگاه سپاه در قلب مردم ایران است، این فرد بعد از 40 سال از خواب بیدار شده است.
امام جمعه موقت تبریز همچنین با اشاره به جعل اسم خلیج فارس توسط رئیس جمهور امریکا گفت: خلیج فارس همیشه و حتی قبل از اسلام خلیج فارس بود و همیشه خلیج فارس است.
حجت الاسلام حاجی زاده مساله بعدی رئیس جمهور امریکا با ایران را به خاطر موشک های دور برد اعلام کرد و افزود: اسراییل و پایگاه های امریکا در خاورمیانه همه در تیر رس موشک های ایران هستند و امریکا از این می ترسد.
ویادامه داد: ما در جنگ هشت ساله با کمترین امکانات و بدون موشک های امروزی توانستیم دشمن را عاجز کرده و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم ولی امروز آن زمان نیست و مجهز به موشک های با برد 2 هزار کیلومتر هستیم.
امام جمعه موقت تبریز همچنین با اشاره به مناسبت های هفته، برگزاری موفق اجلاسیه بزرگ علمای بلاد در تبریز را یادآور شد و گفت: بیش از یک هزار نفر از علمای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در این همایش شرکت داشتند.
وی اظهار کرد: امیدواریم این همایش دستاوردهای خوبی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برای منطقه شمالغرب کشور و نظام اسلامی داشته باشد.
حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه احیای حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و تبیین رسالت‌ها و مشکلات روحانیت از جمله موضوعات دستور کار این اجلاس بود، افزود: این اجلاس می‌تواند تحولی در امور مربوط به روحانیت و حوزه‌های علمیه ایجاد کند.

ارسال نظرات