خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان گفت: با توجه به سخنان گهربار مقام معظم رهبری، سخنان رئیس جمهور آمریکا به قدری مضحک بود که ارزش پاسخگویی را نداشت.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۱۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از اردستان، امام جمعه اردستان در خطبه های نمازجمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: ایثار، شهادت، فداکاری، صبر و مقاومت ذخیره ای برای آخرت مسلمانان است.

حجت الاسلام حسن دهشیری گفت: شروع ماه صفر با اسارت آل الله ادامه پیدا می کند و صفر در واقع تداوم محرم امام حسین(ع) است که شاهد حوادث و اتفاقات مهمی هم در خود است.

وی افزود: موضوع روز که شروع شده و ادامه دارد سخنان جنجالی و بی اصالت رئیس جمهور آمریکا است که در داخل و خارج دارای بازتابهای مختلفی بوده است.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه سخنان تو خالی و بی مغز ترامپ را همه تحلیل کردند، تصریح کرد: مسئولان لشکری و کشوری هم نسبت به این حرکت از خود موضعگیریهای درستی را انجام دادند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: حرفهایی که ترامپ بر زبان جاری کرد به ملت و نظام ایران جسارت کرده و در واقع به سپاه دهن کجی کرد که جواب آن را از مردم دریافت کرد.

حجت الاسلام دهشیری همچنین با اشاره به سخنان گهربار مقام معظم رهبری افزود: سخنان رئیس جمهور آمریکا به قدری مضحک بود که ارزش پاسخگویی را نداشت.

وی خاطرنشان کرد: پشت صحنه گردان آمریکا، اسرائیل و متحدانشان هستند که با دیوانه جلوه دادن ترامپ بتوانند ملتها را ترسانده و ذخایر آنها را به یغما ببرند.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: آمریکا به موجب فعالیتهایی که ایران بصورت قدرتمند در کشورهای مسلمان انجام می دهد عصبانی و ناراحت است.

حجت الاسلام دهشیری همچنین با اشاره به کشتار مردم مظلوم میانمار به آنهایی که خود را حامی حقوق بشر می دانند گفت به داد ملت بی دفاع و مظلوم میانمار برسید.

وی از مردم و مسئولان خواست تا احتیاط کار را از دست نداده و همچون همیشه قدرتمند در تمام صحنه های فرهنگی و اجتماعی حضوری پررنگ داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها