آمریکائی ها هرگاه منافعشان تامین نشود به هر کاری دست می زنند و چون هم اکنون همه نقشه های آنان در منطقه و به ویژه در سوریه و عراق و لبنان با شکست مواجه شده دست پاچه شده اند و حاضر به کاری برای پاک کردن این ننگ اند و به همین سبب از سپاه عصبانی اند.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۸۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسینی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین ایلام در خصوص اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا گفت: نقش سپاه منطقه ای نبوده بلکه جهانی است و چون منافع آمریکا را به خطر انداخته تشکیلات سپاه را خطرناک می دانند.

حسینی اظهار کرد: پول و آموزش تروریست ها از سوی آمریکاست و در این راه از هیچگونه کمکی دریغ نکرده است.

وی افزود: ما روی برجام بحث داریم و این آمریکا یی ها بودند که ۱۸ روز با صد نفر در هتل محل توافق حضور یافنتند و اصرار داشتند و تاریخ اجرای برجام را تعیین کردند و بعد از آن هر آنچه را که خودشان خواستند پیش برده و اجرا کردند و اکنون خواستار لغو آن هستند و ما این موارد را فراموش نخواهیم کرد.
 فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان تصریح کرد: آمریکائی ها خود منشا شرارت و بی قانونی هستند، از غرب به خاورمیانه آمدند و تمام منطقه را به آتش کشیده اند و آن وقت می گویند منافع ما در خطر است.

حسینی عنوان کرد: آمریکا پس از شکست در تمامی نقشه هایش در منطقه، آتش دیگری را شعله ور کرده که پسا داعش نام گرفته است.
 
وی افزود: به اسم حمایت از استقلال اقلیم کردستان، و با کمک رژیم صهیونیستی امنیت منطقه را نشانه گرفته اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ادامه داد: آمریکائی ها هرگاه منافعشان تامین نشود به هر کاری دست می زنند و چون هم اکنون همه نقشه های آنان در منطقه و به ویژه در سوریه و عراق و لبنان با شکست مواجه شده دست پاچه شده اند و حاضر به کاری برای پاک کردن این ننگ اند و به همین سبب از سپاه عصبانی اند.

حسینی ابراز کرد: اگر عربستان به یمن حمله می کند تجاوزگر نیست ولی حزب اله و سوریه که از کیان کشور خود دفاع می کنند از سوی آمریکا تروریست قلمداد می‌شوند و این از بلاهت رئیس جمهور آمریکا و هم پیمانان آنهاست.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان خاطر نشان کرد: دشمن اصلی ما آمریکاست و خوشبختانه برخی در این موضوع سر عقل آمدند و فهمیدند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

 

ارسال نظرات