مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ساوه:
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ساوه از اعزام 250 دانش‌آموز ساوجی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۷۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

سرهنگ پاسدار احمد صابرنژاد مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ساوه از اعزام اولین کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: اولین کاروان اعزامی از دانش‌اموزان ساوجی به استعداد 250 زائر صبح امروز عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی افزود: این دانش‌آموزان در این سفر معنوی ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و درک شرایط دشوار رزمندگان اسلام در دروان دفاع مقدس بیش از گذشته روحیه استکبارستیزی در زائران تقویت می‌شود. در حقیقت راهیان نور یاد و خاطره شهدا را بیش از هر مکان و زمان دیگری زنده می‌کند و بیشتر متوجه فداکاری، شجاعت و ازخودگذشتگی شهدا می‌شویم اینکه آزدی و عزت امروزمان را مدیون آنها هستیم.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ساوه با تاکید بر الگوگیری نسل جوان انقلاب از دوران دفاع مقدس و مقابله با دشمن در جبهه جنگ نرم امروزه تصریح کرد: بعد از دوران دفاع مقدس دشمنان نظام اسلامی تمام قد در جبهه فرهنگی علیه نظام اسلامی به پا خواسته‌اند و هنوز در این خاک دفاع صورت می گیرد.

پاسدار صابرنژاد اردوی راهیان نور را یک سفر معنوی برشمرد و گفت: دشمنان فکر، اعتقاد، باور جوانان ما را در جنگ نرم نشانه گرفته‌اند که باید در این زمینه روشنگری‌ها و آگاهی بخشی لازم صورت بگیرد و اردوهای راهیان نور از اقدامات بی‌نظیر در جهت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عدالت‌خواهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات