خبرهای داغ:
همایش پیاده روی دانشجویان و بانوان دستگاه‌های اجرایی شاهرود به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۴۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اولین همایش پیاده روی دانشجویان و بانوان دستگاه‌های اجرایی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در شاهرود برگزار شد.
در این همایش که با حضور پرشور دانشجویان دختر و پسر و بانوان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر میدان هفتم تیر تا گلزار شهدای شاهرود را به طول ۳ کیلومتر پیاده روی کردند و با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه و گلباران با شهدا تجدید عهد و پیمان کردند.
محمد محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود در پایان این مراسم در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش بر اهمیت ترویج ورزش همگانی در جامعه تاکید کرد و افزود: ورزش همگانی به خصوص پیاده روی در سلامت روح و جسم اهمیت دارد و با اجرای این برنامه‌ها تلاش داریم ورزش را در جامعه به خصوص قشر جوان جامعه بسط و گسترش دهیم.
در این مراسم که مسئولین دانشگاه‌ها و بسیج دانشجویی و اداره ورزش و جوانان حضور داشتند به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.
این مراسم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان، اداره ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، گروه پدافندهوایی ده محرم، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها