خبرگزاری بسیج: معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 از راه اندازی مرکز ثابت و تخصصی آموزش مدیریت پسماند در ایستگاه مرکزی بازیافت این منطقه خبرداد.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۲۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سعید شیرازی با بیان این مطلب گفت: با توجه به اهمیت امر آموزش و ترویج فرهنگ تفکیک پسماندهای شهری، مرکز ثابت آموزش در محل ایستگاه مرکزی بازیافت منطقه 20 راه اندازی شد که با این اقدام، فراگیران همزمان علاوه بر دریافت مباحث تئوری، امکان بازدید از امکانات و تجهیزات فعال تفکیک پسماند را دارند.

 

شیرازی مشاهده مستقیم فراگیران از روند جمع آوری و تفکیک پسماند خشک را به عنوان نقطه قوت این مرکز آموزش برشمرد و افزود: شهروندان علاقه مند برای استفاده از این امکان آموزشی می توانند به سراهای محله و یا شهرداری نواحی هفتگانه مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش به قشر دانش آموزی همواره از اولویت های بحث آموزش تفکیک پسماند بوده است، گفت: در طرح استقبال از مهر امسال بیش از 40 هزار دانش آموز آموزش دیده اند و در خصوص جمع آوری پسماند خشک از مدارس نیز کلبه های بازیافت و خودروهای ملودی ویژه این مراکز آموزشی فعال هستند.

 

معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 به توزیع 3 هزار مخزن ویژه جمع آوری پسماند خشک از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و یادآور شد: طرح آموزش چهره به چهره، فعالیت غرفه های پسماند در نقاط پرتردد، گشت زنی خودروهای ملودی از دیگر اقدامات در حال اجرای مدیریت شهری در جهت ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا است.

 

ارسال نظرات