خبرهای داغ:

بازدید شهردار منتخب تبریز از تفرجگاه عینالی و پارک طبیعت

شهردار منتخب تبریز از تفرجگاه عینالی بازدید کرده و از نزدیک در جریان برنامه‌ها و اقدامات سازمان توسعه عون‌بن‌علی و پارک طبیعت قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۲۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر اظهار کرد: توسعه ۲۰۰ هکتار جنگل‌کاری، طراحی و احداث دریاچه، احداث پارک طبیعت و حیات وحش، سنگفرش مسیر اصلی تفرجگاه، گازرسانی به ارتفاعات و ایجاد پارکهای متعدد مثل پارک پیوند همچنین اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی نشان از اقدامات مهمی است که با همکاری سازمان توسعه و عمران عون ابن علی و سایر مناطق معین و حوزه‌ عمرانی شهرداری به ثمر رسیده و قابل‌تقدیر است.

وی ادامه داد:  تحولات عینالی در سال‌های اخیر، با اجرای برنامه‌های تملک و جنگل‌کاری گسترده، توسعه کمی و کیفی قابل‌توجهی داشته و یکی از مزیت‌های مهم گردشگری تبریز ۲۰۱۸ خواهد بود.

شهین باهر با تأکید بر برنامه ريزي و توسعه آتي تفرجگاه عینالی بیان کرد: با درنظر گرفتن گردشگري به عنوان يکي از پوياترين فعاليت هاي اقتصادي عصر حاضر و قابليت جذب بالاي گردشگري تفرجگاه عینالی، باید با همکاری و حمایت مسولین استانی و شهری از همه پتانسيل هاي گردشگری موجود برای تبدیل کردن این تفرجگاه، به یکی از قطب‌های گردشگری کشور استفاده کرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها