خبرهای داغ:
سرپرست شبکه بهداشت و درمان هشترود:

راه اندازی 10تخت روانپزشکی تا پایان سال در بیمارستان امام حسین(ع)

سرپرست شبکه بهداشت و درمان هشترود در جلسه رابطان بهداشتی ادارات این شهرستان گفت: تا پایان امسال 10تخت روانپزشکی در بیمارستان امام حسین(ع) هشترود راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۲۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد بابایی با بیان اینکه اکنون بیماری های واگیردار حذف و بیماری های غیر واگیر شایع شده و بیماری های روانی نیز بار بزرگی برای خدمت رسانی شده است، افزود: اکنون پزشک روانپزشک بصورت تمام وقت در بیمارستان ویزیت می کند.

وی با اشاره به اینکه سطح سواد سلامت روان در شهرستان باید ارتقا یابد، بیان کرد: عوامل این اختلالات باید برای مردم تبیین و آگاهی‌بخشی‌های  لازم انجام گیرد.

بابایی با تاکید به اینکه درمان به موقع بیماری‌های روانی مورد توجه بوده و درحال انجام است، اظهارداشت: طرح تحول نظام سلامت نگاه ویژه‌ای به بخش بیماری‌های روانی دارد.

وی اضافه کرد: افراد بالای 30 سال بصورت رایگان ارزیابی و آزمایش های قند، کلسترول، سرطان، قلب و فشارخون تحت معاینه قرار می گیرند.

جواد بابایی ابا اشاره به اینکه خدمات ایجاد شده در بیمارستان امام حسین(ع) هشترود این بیمارستان در حد هتل سه ستاره است، از راه اندازی رادیولوژی دیجیتالی نیز در این بیمارستان خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها