خبرهای داغ:
استاندار قم با تاكيد بر ضرورت تلاش بر تحقق امنيت پايدار در جامعه، حفظ و ارتقاء آن را امري مهم و ضروري تلقي كرد و گفت: مجموعه عوامل نيروي انتظامي در قم از برجستگي‌هاي اخلاقي برخوردار است.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۰۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی در مراسم اختتامیه و تجلیل از فعالین هفته ناجا که در مسجد حضرت فاطمه (س) فرماندهی انتظامی برگزار شد، طی سخنانی از خدمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت تجلیل کرد.

وی با اشاره به اینکه ارزش کار پلیس با مادیات قابل سنجش نیست، بهره‌مندی جامعه از امنیت را مرهون فداکاری‌های این نیروی خدمتگزار برشمرد و افزود: هم افزایی، هماهنگی، تعاملات و تحقق اهداف حاکمیت موجب انسجام بین دستگاهی و راهبردی گره گشا در فعالیت‌ها است.

استاندار قم با بیان اینکه نبود امنیت مامن نابسامانی‌ها و آفت یک جامعه بوده و سبب تزلزل بسیاری از فرصت‌ها می‌شود، به نقش ارزنده و ویژه نیروی انتظامی در صیانت از ارزش‌ها اشاره و تصریح کرد: همه به اهمیت کار پلیس واقف هستند.

صادقی با تاکید بر ضرورت تلاش بر تحقق امنیت پایدار در جامعه، حفظ و ارتقاء آن را امری مهم و ضروری تلقی کرد و گفت: مجموعه عوامل نیروی انتظامی در قم از برجستگی‌های اخلاقی برخوردار است.

وی اهتمام نیروی انتظامی در تامین امنیت را ماجور درگاه الهی دانست و افزود: قطعا مردم قدردان زحمات این نیروی خدمتگزار هستند.

در پایان این مراسم نیز از تعدادی از فعالان برگزاری برنامه‌های هفته ناجا تجلیل به‌عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها